جرایم بانکی واحدهای تولیدی لرستان بخشوده می شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری لرستان گفت: واحدهای تولیدی در صورت تسویه کامل تسهیلات اخذ شده از جرایم دیگر معاف می شوند و تنها سود تسهیلات را بر مبنای قرارداد اولیه پرداخت خواهند کرد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان ، گودرز امیری اظهار داشت: بند (و) تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۹۷ در راستای تشویق تولیدکنندگان بوده و برای تسویه بدهی تولیدکنندگان طراحی شده است.

وی با اشاره به نحوه امهال پرداخت بدهی تسهیلات کشاورزان خسارت دیده نیز افزود: بانک ها حداکثر تا پایان هفته آینده لیست بدهکاران این حوزه را به سازمان جهاد کشاورزی ارائه داده و این سازمان با همکاری فرمانداران شهرستان ها و مدیریت بحران استانداری نسبت به پیگیری اجرای آئین نامه بند (خ) ماده ۳۳ قانون پنج ساله ششم توسعه اقدام نمایند.

امیری گفت: موضوع بخشودگی سود و جرایم مربوطه و استمهال اصل تسهیلات به مدت سه سال قابل اجرا است.معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری لرستان ادامه داد : بانک‌ های استان اقدامات لازم جهت تسهیل واگذاری واحدهای تملک شده به سرمایه گذاران با اهلیت و توانمند را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا