تاریخ انتشار : شنبه 27 بهمن 1397 - 14:36
کد خبر : 12768

شاخص بورس ۱۹۶ واحد افت کرد

شاخص بورس ۱۹۶ واحد افت کرد

شاخص بورس در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه ۱۹۶ واحد افت کرد. به گزارش تسنیم ، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه تعداد یک میلیارد و ۲۸۴میلیون سهم و حق‌تقدم به‌‌ارزش ۴۳۱میلیارد تومان در ۱۴۰هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت ۱۹۶واحدی در ارتفاع ۱۵۷هزار و ۱۱۳واحد قرار گرفت. بیشترین اثر منفی

شاخص بورس در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه ۱۹۶ واحد افت کرد.

به گزارش تسنیم ، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه تعداد یک میلیارد و ۲۸۴میلیون سهم و حق‌تقدم به‌‌ارزش ۴۳۱میلیارد تومان در ۱۴۰هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت ۱۹۶واحدی در ارتفاع ۱۵۷هزار و ۱۱۳واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر منفی بر افت دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معدنی و صنعتی چادرملو، معدنی و صنعتی گل گهر و پتروشیمی مبین شد و در مقابل نمادهای معاملاتی پالایش نفت اصفهان، پتروشیمی پارس و سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین با رشد خود مانع افت بیشتر شاخص بورس شدند.

شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم روز منفی را پشت سر گذاشتند به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) ۵۷واحد، کل (هموزن) ۲۳واحد، قیمت (هموزن) ۱۶واحد، آزاد شناور ۳۱۷واحد و شاخص‌‌ بازار اول ۲۸۰واحد افت و در مقابل شاخص بازار دوم ۲۴۹ واحد رشد کردند.

در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۶۹۷میلیون ورقه به‌ارزش ۴۴۵میلیارد تومان در ۱۰۱هزار نوبت، آیفکس ۱۲ واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۹۴۸واحد قرار گرفت.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.