تاریخ انتشار : شنبه 3 شهریور 1397 - 9:32
کد خبر : 6163

X۷ سری M بی‌ام‌و + عکس

X۷ سری M بی‌ام‌و + عکس

روزهای پر کار ب‌ام‌و شروع شده و این کمپانی آلمانی در میانه معرفی گرن کوپه سری ۸ و x۷ خبرهایی از معرفی x۷ پرفورمنس سری M می‌دهد. به گزارش عصر ایران، هنوز اطلاعات زیادی از این خودرو وجود ندارد، اما ارائه زودهنگان آن قطعی شده است. براساس شایعات و شنیده‌ها، این خودرو قدرت‌مندترین عضو خانواده

روزهای پر کار ب‌ام‌و شروع شده و این کمپانی آلمانی در میانه معرفی گرن کوپه سری ۸ و x۷ خبرهایی از معرفی x۷ پرفورمنس سری M می‌دهد.

به گزارش عصر ایران، هنوز اطلاعات زیادی از این خودرو وجود ندارد، اما ارائه زودهنگان آن قطعی شده است. براساس شایعات و شنیده‌ها، این خودرو قدرت‌مندترین عضو خانواده X های پرفورمنس ب‌ام‌و خواهد شد و با یک موتور ۴.۴ لیتری توئین توربو در مدل M50i توانی حدود ۶۰۰ اسب بخار خواهد داشت. این در حالیست که نسخه X5 M توانی حدود ۵۷۵ اسب‌بخار دارد.

 

 

این میزان قدرت در یک خودروی سه ردیفه و لوکس جمع می‌شود تا بتواند با مرسدس-ای ام جی GLS 63 یا رنج‌روور SVR رقابت کند. اگر تست‌های خودرویی این اعداد را اثبات کنند، ب‌ام‌و X7M به راحتی از دو خودروی یاد شده در قدرت پیشی می‌گیرد.

 

اگر این خودرو به عنوان رقیب اصلی GLS 63 ساخته شود، عنوان بزرگترین خودروی ساخته شده سری M ب‌ام‌و در جهان را از آن خود می‌کند. این خودرو می‌تواند مناسب خانواده‌هایی باشد که تمایل به سفرهای پر انرژی و پرتحرک طبیعت داشته یا به یک خودروی لوکس، شیک و پررفاه علاقه دارند.

آخرین اخبار در خصوص این خودرو به تست‌ آن با پوشش‌های سنگین استتاری در آفریقای جنوبی و سوئد مربوط می‌شود.

قرار است این خودرو در خط تولید دیگر SUV های ب‌ام‌و در کارولینhی جنوبی مونتاژ شود و امید است ظاهر آن به مدل مفهومی “آی- پرفومنس X7” شبیه باشد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.