تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 آذر 1397 - 13:33
کد خبر : 9884

ارائه درخواست افزایش قیمت تایر به سازمان حمایت/ نمی توان با زیان تولید کرد

ارائه درخواست افزایش قیمت تایر به سازمان حمایت/ نمی توان با زیان تولید کرد

سخنگوی انجمن صنفی تولیدکنندگان تایر با بیان اینکه درخواست افزایش ۳۰ درصدی قیمت به سازمان حمایت ارائه شده است، گفت: مراحل کارشناسی از سوی سازمان حمایت انجام شده و منتظر اعلام نتیجه هستیم. مصطفی تنها اظهار کرد: با تمام مشکلاتی که در تامین مواد اولیه وجود دارد اما، کارخانجات به فعالیت خود ادمه می‌دهند و

سخنگوی انجمن صنفی تولیدکنندگان تایر با بیان اینکه درخواست افزایش ۳۰ درصدی قیمت به سازمان حمایت ارائه شده است، گفت: مراحل کارشناسی از سوی سازمان حمایت انجام شده و منتظر اعلام نتیجه هستیم.

مصطفی تنها اظهار کرد: با تمام مشکلاتی که در تامین مواد اولیه وجود دارد اما، کارخانجات به فعالیت خود ادمه می‌دهند و مشکلی از نظر تولید نداریم.

سخنگوی انجمن صنفی تولیدکنندگان تایر افزود: آمار ۷ ماهه تولید از نظر وزنی یک درصد و از نظر حلقه‌ای ۶ درصد رشد داشته است اما، از نظر برنامه تدوین شده عقب هستیم.

وی گفت: در تامین مواد اولیه داخلی با مشکل مواجه هستیم، قیمت‌ها شناور است و حتی برخی از تولیدکنندگان مواد اولیه اعلام می‌کنند اگر با قیمت ما موافقت نکنید تولید را متوقف می‌کنیم.

تنها خاطرنشان کرد: حدود ۴۰ روز است که مبادلات مالی با طرف‌های تجاری در چین به مشکل خورده که این موضوع تهیه مواد اولیه را با سختی مواجه کرده است.

وی با بیان اینکه درخواست افزایش ۳۰ درصدی قیمت به سازمان حمایت ارائه شده است، گفت: مراحل کارشناسی از سوی سازمان حمایت انجام شده و منتظر اعلام نتیجه هستیم.

سخنگوی انجمن صنفی تولیدکنندگان تایر در پاسخ به این سئوال که آیا بازار کشش افزایش قیمت جدید را دارد، تصریح کرد: کارخانجات نمی‌توانند با ضرر تولید کنند و اگر بخواهند با زیان به تولید ادامه دهند به مرور از تولید باز می‌مانند بنابراین ناچار به افزایش قیمت هستند.

تنها گفت: همه مواد اولیه ما جزو گروه یک کالایی نیستند و ارز موردنیاز بخشی از آن‌ها از طریق سامانه نیما تامین می‌شود.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.