تاریخ انتشار : شنبه 22 اردیبهشت 1397 - 14:32
کد خبر : 819

بیمه ایران روزانه ۲۸۰ میلیارد ریال خسارت پرداخت می کند

بیمه ایران روزانه ۲۸۰ میلیارد ریال خسارت پرداخت می کند

ایرنا-مدیرعامل شرکت بیمه ایران گفت: روزانه ۲۸ میلیون فقره چک به ارزش ۲۸۰ میلیارد ریال در کشور از سوی این بیمه به خسارت دیدگان پرداخت می شود. به گزارش ایرنا، محسن پورکیانی روز شنبه در حاشیه مراسم آغاز عملیات اجرایی ساختمان ستادی بیمه ایران در قزوین، به خبرنگار ایرنا گفت: پرداخت خسارت به پتروشیمی بوعلی

ایرنا-مدیرعامل شرکت بیمه ایران گفت: روزانه ۲۸ میلیون فقره چک به ارزش ۲۸۰ میلیارد ریال در کشور از سوی این بیمه به خسارت دیدگان پرداخت می شود.

به گزارش ایرنا، محسن پورکیانی روز شنبه در حاشیه مراسم آغاز عملیات اجرایی ساختمان ستادی بیمه ایران در قزوین، به خبرنگار ایرنا گفت: پرداخت خسارت به پتروشیمی بوعلی و زلزله زدگان کرمانشاه از جمله حوادث مهمی بودند که از سوی بیمه ایران و در کمترین زمان ممکن صورت گرفت.

وی اضافه کرد: بیمه ایران با هفت میلیون بیمه نامه در کشور به عنوان بزرگترین شرکت بیمه ای در کشور بوده که رضایت مردم را از خدمات ارائه شده به همراه داشته است.

پورکیانی اضافه کرد: بیمه ایران از میان ۳۰ شرکت خصوصی بیمه ای کشور همچنان در اولویت بیمه گذاران قرار دارد.
به گفته وی، ۱۰۰ نمایندگی بیمه ایران در استان قزوین باید سعی کنند تا با برنامه ریزی های مناسب بهترین خدمات خود را در کوتاهترین زمان ممکن به مردم ارائه دهند.

مدیرعامل بیمه ایران اضافه کرد: در همین راستا، تعویض برخی بناهای نامناسب و تبدیل آن به ساختمان های جدید به منظور ارائه خدمات بهتر به مراجعه کنندگان در دستور کار قرار گرفته است. پورکیانی ادامه داد: امیدواریم در این راستا مردم نیز نسبت به گذشته توجه بیشتری به امور بیمه ای داشته باشند تا در هنگام حوادث و بلایای طبیعی خسارت های کمتری را متحمل شوند.

وی افزود: استان قزوین با توجه به گستردگی صنایع خود، در بخش بیمه ضعیف عمل کرده و این مساله نیازمند به بازنگری از سوی مسئولان و آشنایی مردم با صنعت بیمه است.

کلنگ ساختمان ستادی شرکت سهامی بیمه ایران استان قزوین در ۷ طبقه و ۶ هزار و ۹۶۱ متر مربع زیربنا و با ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار امروز /شنبه/ توسط استاندار به زمین زده شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.