تاریخ انتشار : شنبه 13 مرداد 1397 - 10:19
کد خبر : 5147

قیمت روز مسکن (۱۳۹۶/۰۵/۱۱)

قیمت روز مسکن (۱۳۹۶/۰۵/۱۱)

مطابق آمار سامانه کد رهگیری از بازار معاملات مسکن یک واحد مسکونی ۵۰۵۲ متری در ازگل با قیمت ۴۰۸ میلیون تومان و یک واحد ۱۲۰ متری ۲۱ ساله در دروس با قیمت ۱.۶ میلیارد تومان معامله شده است. به گزارش تسنیم، بررسی آمار سامانه املاک و مستغلات کشور حاکی از آن است که یک واحد

مطابق آمار سامانه کد رهگیری از بازار معاملات مسکن یک واحد مسکونی ۵۰۵۲ متری در ازگل با قیمت ۴۰۸ میلیون تومان و یک واحد ۱۲۰ متری ۲۱ ساله در دروس با قیمت ۱.۶ میلیارد تومان معامله شده است.

به گزارش تسنیم، بررسی آمار سامانه املاک و مستغلات کشور حاکی از آن است که یک واحد ۵۷ متری ۱۲ سال ساخت واقع در منیریه با قیمت ۲۳۸ میلیون تومان (هر مترمربع ۴ میلیون و ۲۳۰ هزار تومان) فروخته شده است. آپارتمان ۷۲ متری نوساز در منطقه ۱۱ محله دانشکده افسری با قیمت ۵۳۹ میلیون تومان معامله شده، ارزش هر مترمربع این واحد مسکونی ۷ میلیون و ۵۲۶ هزار تومان بوده است.

در منطقه ۱۲ یک واحد مسکونی ۱۷۰ متری نوساز فروخته شده با انباری و پارکینگ روز پنجشنبه با قیمت یک میلیارد و ۳۷۵ میلیون تومان در سامانه کد رهگیری ثبت شده است. هر مترمربع این واحد مسکونی کمی بیش از ۸ میلیون تومان قیمت داشته است.

هر مترمربع واحد مسکونی نوساز در منطقه ۴ محله ازگل حدود ۷٫۸ میلیون تومان است. یک واحد ۵۲ متری در این محدوده به slot via dana قیمت ۴۰۸ میلیون تومان معامله شده و واحدی با همین متراژ با عمر ۸ سال واقع در خاوران با قیمت ۲۵۴ میلیون تومان خریداری شده است.

در بلوار کشاورز یک واحد مسکونی ۸۹ متری ۹ ساله با قیمت ۸۰۰ میلیون تومان، واحد ۱۲۰ متری ۲۱ ساله در دروس با قیمت ۱٫۶ میلیارد تومان، آپارتمان نوساز ۹۶ متری واقع در باشگاه نفت با قیمت ۶۹۵ میلیون تومان و واحد مسکونی ۸۶ متری ۴ سال ساخت در آپادانا با قیمت ۹۴۰ میلیون تومان فروخته شده است.

همچنین در خیابان مختاری یک واحد مسکونی ۸۷ متری ۵ ساله با قیمت ۲۳۲ میلیون تومان معامله شده است. در یوسف‌آباد نیز یک واحد ۱۴۴ متری ۱۷ سال با قیمت یک میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومان فروخته شده است.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.