توزیع بیش از ۲۰ میلیون لیتر سوخت در خوزستان

به گزارش جیب نیوز- محمد امین معین راد اظهار کرد: توزیع انواع سوخت از جمله بنزین، گازوئیل، نفت سفید و گاز مایع از فعالیت‌های تعاون روستایی در ۹ ماهه سال جاری به شمار می‌رود که خوشبختانه در این مدت موفق شده‌ایم در ۱۳ شهرستان ۲۰ میلیون و ۷۵۰ هزار لیتر سوخت توزیع داشته باشیم.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام تعاون روستایی خوزستان، وی ادامه داد: توزیع سوخت با هدف به حرکت درآوردن ماشین آلات کشاورزی، تامین سوخت مورد نیاز وسایل گرمایشی و پخت و پز است و با توجه به اینکه در فصل سرما قرار داریم قطعا این مهم با افزایش روبه رو خواهد شد.

مدیر تعاون روستایی خوزستان گفت: در ۹ ماهه سال جاری ۶ میلیون و ۳۲۰ هزار لیتر بنزین، ۱۱ میلیون و ۷۰۳ هزار لیتر گازوئیل، دو میلیون و ۶۰۸ هزار لیتر نفت سفید و ۱۱۹ هزار لیتر گاز مایع در ۱۳ شهرستان توزیع شده است و با توجه به اینکه شهرستان‌های اندیمشک، اندیکا، ایذه و مسجدسلیمان شهرهای سردسیر ما هستند در خصوص توزیع نفت سفید همکاری بیشتری با آن‌ها می‌شود.

معین راد تصریح کرد: شهرستان ماهشهر دارای یک جایگاه توزیع گازوئیل در قسمت جراحی است، بهبهان دارای یک جایگاه بنزین در بخش زیدون و دزفول دارای یک جایگاه بنزین و گازوئیل در سردشت است.

 

منبع: ایسنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا