تاریخ انتشار : یکشنبه 26 دی 1400 - 21:51
کد خبر : 43546
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای فعالیت تاسیسات نفتی در خارک عادی است بسته هستند

فعالیت تاسیسات نفتی در خارک عادی است

فعالیت تاسیسات نفتی در خارک عادی است
مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: در زلزله‌های (یکشنبه، ۲۶ دی‌ماه) جزیره خارک هیچ‌گونه خسارتی به تاسیسات صنعتی شرکت پایانه‌های نفتی ایران وارد نشده و فعالیت‌ها و مأموریت‌ها به‌طور عادی در حال انجام است.

به گزارش جیب نیوزعباس اسدروز اظهار کرد: ( یکشنبه۲۶دی ماه ) زمین لرزه‌هایی با قدرت ۴.۸ دهم در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت ۶:۱۹ و  ۴.۶ دهم ریشتر در ساعت ۷:۵۵ و ۳.۲ ریشتر در ساعت ۱۱:۵۳ جزیره خارک را لرزاند.

به گزارش ایسنا به نقل از شرکت پایانه‌های نفتی ایران، وی با اشاره به عادی بودن شرایط در تاسیسات پایانه نفتی خارک، اظهار کرد: زلزله تاکنون منجر به خسارت به تاسیسات این پایانه نشده است و فعالیت های جاری در این پایانه به صورت عادی در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران و مدیرارشد شرایط اضطراری منطقه عملیاتی خارک افزود : از زمان وقوع زلزله ها ، در سریع‌ترین زمان ممکن کمیته بحران پایانه نفتی خارک با مدیریت رییس پایانه نفتی خارک برگزار شد و  با تعامل و هماهنگی  که با مسئولین شرکت های نفت فلات قاره و پتروشیمی و دیگر شرکت ها در این جزیره وجود دارند ،کلیه برنامه ها هماهنگ شد و کلیه تاسیسات حیاتی صنعت نفت به صورت مداوم در حال بررسی و رصد است.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.