کارها به مردم واگذار شود و دولت سیاستگذار باشد

به گزارش جیب نیوزسیدجواد زمانی در حاشیه استقبال از اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس در اهواز، اظهار کرد: دیدار نمایندگان از نزدیک با مردم و فعالان اجتماعی بسیار خوب است اما الان همه مشکلات را می دانند. یعنی هر فرد ایرانی می تواند مشکلات را خوب رصد کند اما الان اراده نیاز است.

وی افزود: مردم منتظر اراده و عمل هستند؛ یعنی نشست ها و جلسات اگر منجر به عمل نشود، تتمه اعتمادی که مردم دارند از دست خواهد رفت.

به گزارش ایسنا، زمانی تصریح کرد: وظیفه اتاق بازرگانی مشخص است و همچنین کار فعالان اقتصادی تصدی گری است و سیاستگذاری نیست. فعالان اقتصادی از دولت و نمایندگان یک چیز می خواهند و آن هم ایجاد نکردن موانع سر راه آنها است.

خواسته فعالان اقتصادی؛ رفع موانع سر راه تولید، واردات و صادرات

وی عنوان کرد: کارها باید به مردم واگذار شود و دولت سیاستگذار باشد زیرا هرجا دولت وارد شود نمی تواند خوب عمل کند. ثابت شده است که هر چیزی به مردم واگذار شود بهتر عمل می کنند.

معاون حقوقی و امور مجلس اتاق بازرگانی ایران گفت: خواسته فعالان اقتصادی این است که موانع سر راه تولید، واردات و صادرات برداشته شود. اگر مشکل، قانون است نمایندگان اقدام می کنند و اگر اجرایی است دولت اقدام می کند. اما در نهایت با نظارت مجلس است؛ اگر هر چیزی دولتی شود، روز به رو بدتر می شود.

زمانی در پایان با اشاره به اهداف سفر به خوزستان، خاطرنشان کرد: فعالان اقتصادی موانعی دارند و دستاوردها، زمانی مشخص می شود که موانع بیان و مشکلات از سر راه برداشته می شوند. همه ملت به خوزستان بدهکار است؛ مردم خوزستان در جنگ بودند پس به گردن مردم حق دارند.

 

منبع: ایسنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا