تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 دی 1400 - 6:47
کد خبر : 43236

نگاهی به یکی از زیباترین خودروهای شاسی بلند چینی/ برندی که هوای رقابت با کادیلاک و هیوندای را در سر دارد! (+فیلم و عکس)

نگاهی به یکی از زیباترین خودروهای شاسی بلند چینی/ برندی که هوای رقابت با کادیلاک و هیوندای را در سر دارد! (+فیلم و عکس)
تریم هیبریدی برای ترامپچی جی اس8 مدل 2022 در نظر گرفته شده که براساس معماری نسل چهارم تی اچ اس تویوتا شکل گرفته است دقیقا شبیه نمونه ای که کمپانی ژاپنی در هایلندر مورد استفاده قرار داده است.

به گزارش جیب نیوزکمپانی گاک بروزرسانی ۲۰۲۲ از شاسی بلند میان سایز خود GS8 را رونمایی کرده که به اعتقاد کارشناسان جز زیباترین محصولات حال حاضر صنعت خودروی چین است.

آخرین بار که عضویی از خانواده GS8 را در گروه خودروی عصر ایران معرفی کردیم به تریم S این شاسی بلند مربوط می شود که جزئیاتش اینجا در دسترس قرار دارد. اما در ادامه مطلب امروز سراغ مدل ۲۰۲۲ می رویم که جذاب تر از همیشه وارد میدان شده است.

نقطه قوت طراحی جی اس۸ به بخش دماغه آن مربوط می شود که در مدل ۲۰۲۲ الگوی چراغ های اصلی از حالت افقی به عمودی تغییر کرده که اتفاقا بروزرسانی کاملا موثری هم بوده و به خوبی مخاطب را جذب می کند.

گرافیک داخلی این چراغ ها نیز نقطه قوت دیگر آن است که فوق العاده جالب و باکیفیت به نظر می رسند.

جلوپنجره دارای بافت جدید با نمای کرومی و لوگوی بزرگ خودروساز از دیگر رویدادهای این قسمت است.

ترامپچی جدید حدود ۵ متر طول و ۳ متر در فاصله بین محورها توسعه یافته که با این ابعاد و ظاهری که مشاهده می کنید می توان آنرا به هیوندای پالیسید و همچنین کراس اوور زیبای کادیلاک شبیه دانست.

ابعاد دقیق این خودرو برابر است با: ۴۹۸۰ میلیمتر طول، ۱۹۵۰ میلیمتر عرض، ۱۷۸۰ میلیمتر ارتفاع و ۲۹۲۰ میلیمتر فاصله بین محورها.

خودرو در تریم ۶ و همچنین ۷ صندلی قابل سفارش است.

موفقیت و اثرگذاری طراحی در نمای جانبی با خط شانه قدرتمند و جزئیاتی که در نظر گرفته شده کاملا مشهود است و همین شرایط برای نمای عقب نیز تکرار شده است.

این محصول براساس پلتفرم ارتقا یافته GPMA توسعه یافته که در زبان ساده می توان آنرا به تعلیق بهتر بویژه در قسمت عقب، پشتیبانی از سامانه تمام چرخ محرک با ۲۵ درصد بهبود عملکرد، ۲۴ درصد بهبود در کیفیت رانندگی، ۲۸٫۳ درصد بهبود در کیفیت فرمان پذیری، ۳۰ درصد بهبود کیفیت عملکرد سیستم ترمز، ۵ درصد کاهش مصرف سوخت تشریح کرد.

 

در بخش پیشرانه(اطلاعات این قسمت بطور رسمی تایید نشده است) تریم پایه محور جلو از تپنده ۴ سیلندر ۲ لیتری استفاده شده که ۲۵۲ اسب بخار خروجی و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور دارد. این مجموعه با جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک هماهنگ می شود.

همچنین تریم هیبریدی برای ترامپچی جی اس۸ مدل ۲۰۲۲ در نظر گرفته شده که براساس معماری نسل چهارم تی اچ اس تویوتا شکل گرفته است دقیقا شبیه نمونه ای که کمپانی ژاپنی در هایلندر مورد استفاده قرار داده است.

هرچند در این مورد اطلاعات دقیق وجود ندارد اما اگر هایلندر الگوی کار باشد باید منتظر پیشرانه ۲٫۵ لیتری تنفس طبیعی در هماهنگی با موتور الکتریکی روی محور عقب باشیم که مجموعا ۲۴۳ اسب بخار خروجی دارد.

فضای داخل کابین محیطی باکیفیت است که فناورانه های آن کاملا خودنمایی می کنند. نمایشگر ۱۲٫۲۵ اینچی برای اطلاعات کیلومتر و نمایشگر بزرگ ۱۴٫۶ اینچی ویژه تنظیمات سیستم سرگرمی انتخابی شایسته برای این چینی خوش ساخت هستند.

سطح ۲ رانندگی خودران و ۲۷ آپشن در بخش ایمنی از دیگر امکانات این خودرو است.

منبع: عصرایران

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.