تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 آذر 1400 - 10:27
کد خبر : 39759

بهترین شهرهای آمریکا برای دورکاری معرفی شدند

بهترین شهرهای آمریکا برای دورکاری معرفی شدند
شهرهای تگزاسی حضور پررنگی در بین رتبه های برتر دارند.

به گزارش جیب نیوزبه نقل از فاکس بیزینس، اگرچه به دنبال واکسیناسیون گسترده جمعیت و بازگشت زندگی به سطح عادی در آمریکا بسیاری از شرکت ها کارکنان خود را به سر کار فر خوانده اند، یک بررسی جدید صورت گرفته حاکی از آن است که شمار افرادی که تمایل به دورکاری دارند به طور قابل توجهی به نسبت زمان قبل از همه گیری افزایش پیدا کرده است.

اکنون حدود ۴۵ درصد شاغلان آمریکایی ترجیح می دهند وظایف شغلی خود را به صورت دورکاری و یا حداقل به صورت ترکیبی دورکاری- حضوری انجام دهند. بیشترین دلیل ذکر شده برای این تمایل، برقراری تعادل بین چرخه زندگی و کار توسط پاسخ دهندگان عنوان شده است.

 

بسیاری از شرکت های بزرگ آمریکا اعلام کرده اند برنامه قبلی خود برای فراخوان کارکنانشان به دفاتر در ابتدای سال آینده را به تعویق خواهند انداخت. آمازون که بزرگ ترین فروشگاه خرده فروشی آنلاین جهان محسوب می شود پیش‌تر اعلام کرده بود برای سال آینده امکان دورکاری کارمندانش برای دو روز در هفته را مهیا خواهد ساخت.

گوگل نیز در برنامه مشابهی در نظر دارد به کارکنان اجازه دهد بعضی از روزهای هفته در خانه باقی بمانند و وظایف خود را به شکل دورکاری انجام دهند.

رتبه بندی بهترین شهرها برای دورکاری در آمریکا بر اساس شاخصه های مختلفی نظیر نرخ موجودیت مشاغل با قابلیت دورکاری، متوسط هزینه های زندگی، میزان در دسترس بودن تجهیزات دورکاری و سرعت اینترنت صورت گرفته است:

۱- فریسکو- ایالت تگزاس

۲- نپرویل- ایالت ایلینوی

۳- دالاس-  ایالت تگزاس

۴- ارلینگتون- ایالت تگزاس

۵- آتلانتا- ایالت جورجیا

۶-  آستین- ایالت تگزاس

۷-  تمپا- ایالت فلوریدا

۸- پلانو- ایالت تگزاس

۹- رالی-  ایالت کارولینای شمالی

۱۰-  سینسیناتی- ایالت اوهایو

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.