مدیر عامل جدید شرکت اطلاع رسانی بورس سابقه موثر بورسی ندارد!

علی حیدری مدرس کانون کارگزاران بورس در گفت و گو با خبرنگار بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد انتصاب جدید مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس، اظهار کرد: متاسفانه تغییر آقای بهزاد فر مدیر عامل سابق شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس یک شکی برای اهالی بازار سرمایه بود به سبب آنکه این شخص از بدنه بازار بودند و تخصص به نسبت خوبی را در این حوزه داشتند.

او افزود: اکنون یک شخصی را جانشین آقای بهزاد فر کردند که نه تنها از بدنه بازار سرمایه نبوده و حرفه اش مربوط به این بازار نمی‌شد بلکه فعالیتی را هم تا کنون در این بازار نداشته است، که چنین امری می‌تواند بر ضرر بازار سهام به سبب تخصصی بودنش تمام شود.

مدرس کانون کارگزاران بورس تصریح کرد: آقای بهزاد فر به دلیل جایگاه علمی که داشتند اقدامات خوبی در حوزه تخصصی انجام دادند و قصد داشتند که در حوزه عمومی بازار سرمایه که سهامداران خرد آن را تشکیل می‌دهند گام خوبی را بردارند، متاسفانه شاهد هستیم که آقای دهقان دهنوی به تازگی دارند اشخاصی را وارد این بازار می‌کنند که فعالیت چندانی را در حوزه بازار سرمایه نداشته اند.

حیدری گفت: آقای قنادان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی به سبب آنکه تاکنون در حوزه بازار سرمایه فعالیتی را نداشته به همین خاطر نمی‌توان ترسیم روشنی را برای قسمت آموزش بازار سرمایه به عمل آورد.

او تصریح کرد: اینکه دهقان دهنوی آمد و مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات را تغییر داد خب جزء اختیاراتش به حساب می‌آید، اما در شرایط فعلی باید یک شخص متخصص تری را انتخاب می‌کرد به سبب آنکه سهامداران و فعالان بازار سرمایه نیازمند اطلاع رسانی وخدمات پربارتر و بروزتری هستند.

مدرس کانون کارگزاران بورس گفت: تغییراتی که اکنون بدون هیچ استدلال و منطقی در حال رخ دادن است نشان از وجود دست‌های پشت پرده در بدنه سازمان بورس دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا