ظهور رقیب جدید برای فروشگاه های آنلاین/ اوانو وارد بازار فروش آنلاین شد

به گزارش جیب نیوز، شیوع بیماری کرونا در یکسال اخیر باعث شد تا اهمیت کسب و کارها و فروشگاه های آنلاین بیش از گذشته مشخص شود و این واقعیت بار دیگر به اثبات برسد که کسب و کارها برای رسیدن به موفقیت باید به سمت استفاده از تکنولوژی رفته و بتوانند با درک کامل نیازهای جامعه، خدمات خود را ارائه کنند.

بررسی ها نشان می دهد در یکسال اخیر به واسطه شیوع بیماری کرونا، کسب‌وکارهای آنلاین به دلیل ماهیتی که داشتند توانستند جایگاه خود را در بین مردم پیدا کنند. بر همین اساس افرادی که شاید قبلا اعتقادی به خرید اینترنتی نداشتند در این وضعیت به اجبار برای تامین مایحتاج، حمل و نقل و آموزش به فضای مجازی روی آوردند.

در سال ۹۹ برخی از کسب و کارها به نقطه پایان فعالیت خود رسیدند و برخی با افت رو به رو شدند، اما برخی دیگر از کسب وکارها از همه گیری این ویروس منتفع شدند و درآمدشان افزایش پیدا کرد.

آمارهای رسمی نشان می دهد در سال ۹۹ که جامعه درگیر مبارزه با بیماری کرونا بوده است،  فروشگاه‌های آنلاین رشد دو برابری، سامانه‌های نوبت‌دهی آنلاین خدمات درمانی رشد سه برابری و سوپرمارکت‌های آنلاین رشد ۱۰ برابری را رقم زدند.

بررسی وضعیت موجود کسب و کارهای داخلی و نگاهی به شرایط تجارت جهانی و آمارهای رسمی ارائه شده از این بخش نشان می دهد هم اکنون جامعه به سرعت به دنبال تغییر سبک خود برای رفع نیازهای روزمره است. به طوری که پیش بینی می شود تا سال ۲۰۴۰ تقریبا ۹۵% خریدها کاملا آنلاین انجام می شود؛ به این ترتیب فرصت های زیادی برای کارفرینان فراهم شده است تا با استفاده از فروشگاه های اینترنتی کسب و کارهای خود را راه اندازی کنند.

ورود اوانو به بازار فروش آنلاین

اپلیکیشن اوانو که تحت نظارت شرکت همراه اول فعالیت می کند، در این شرایط با درک کامل وضعیت موجود جامعه اقدام به توسعه خدمات خود در زمینه فروش آنلاین داشته و در تلاش بوده تا بیشترین خدمات را در کوتاه ترین زمان ممکن به کاربران خود ارائه کند.

بر همین اساس اوانو با توسعه زیرساخت های خود، امروز در حوزه های مختلف از جمله بخش های مالی، اپراتوری و فروشگاهی خدمات متعددی را به کاربران خود ارائه می کند و علاوه بر این در تلاش است تا خدمات جدیدی را نیز با توجه به نیاز جامعه طراحی در اختیار کاربران خود قرار دهد.

اپلیکیشن اوانو با هدف افزایش رفاه جامعه و جلوگیری از ترددهای غیرضروری و کمک به حفظ سلامت مردم در شرایط موجود، خدمات خود را توسعه داده است. این اتفاق علاوه بر بالابردن رضایت کاربران، جایگاه اوانو در بازار فروش آنلاین کشور را تثبیت کرده و به زودی شاهد توسعه بیشتر اوانو در بازار فروش آنلاین کشور خواهیم بود.

با تلاش های صورت گرفته در اوانو هم اکنون بخش میوه و تره بار، محصولات پروتئینی، محصولات سوپرمارکتی، کتاب و صنایع دستی در این فروشگاه فعال هستند و به زودی شاهد افزایش بخش های فروش در فروشگاه آنلاین اوانو خواهیم بود.

خرید میوه با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت

در بخش میوه و تره بار، کاربران می توانند بدون حضور فیزیکی در میادین میوه و تره بار محصولات مورد نیاز خود را با قیمت های مناسب و ارزان تر از مراکز فروش خریداری کرده و محصول خریداری شده را در محل مورد نظر خود تحویل گیرند.

محصولات ارائه شده در سرویس میوه و تره بار اوانو در ساعات ابتدایی روز صبح توسط ناظران از میان باکیفیت‌ترین میوه‌ها، دستچین و در بخش عملیاتی وزن‌کشی و بسته‌بندی می‌شود. با این روش، تمام سفارش‌های غیرحضوری با بهترین کیفیت به دست مشتریان می‌رسد.

تنوع بالای محصولات پروتئینی در فروشگاه آنلاین اوانو

اوانو به منظور راحتی کاربران و جلوگیری از رفت و آمد مردم به مراکز خرید که از جمله مکان های پرخطر کرونایی است فروشگاه آنلاین خود را توسعه داده است. بر همین اساس فروش محصولات پروتئینی در این فروشگاه فعال شده و کاربران اوانو در این بخش می توانند انواع محصولات پروتئینی را خریداری کنید. مزیت خرید از این سرویس بسته بندی های کاملا بهداشتی و مناسب محصولات، کیفیت بالای محصولات و قیمت به صرفه آنها است.

علاوه بر ۳ مزیت فوق، تنوع بالای محصولات موجب شده تا کاربران خرید آسان تری داشته باشند و بتوانند متناسب با بودجه و نیاز خود خرید کنند.

خرید آسان محصولات سوپرمارکتی

یکی از بخش های محبوب فروشگاه آنلاین اوانو بخش سوپرمارکت آن است. اوانو با هدف این که کاربران در کوتاه ترین زمان ممکن و در فضای کاملا بهداشتی و بدون دغدغه نیازهای روزمره خود را برطرف کنند سوپرمارکت خود را توسعه داده است.

بخش سوپرمارکتی فروشگاه آنلاین اوانو هم اکنون محصولات کاملی را به کاربران ارائه می دهد و به منظور راحتی آنها محصولات موجود را در بخش های نوشیدنی، بهداشتی، شوینده، خواروبار، تنقلات و چاشنی و افزودنی ها برای فروش ارائه کرده است.

به این ترتیب کاربران به راحتی می توانند با ورود به بخش های فوق محصول مورد نظر خود را خریداری کنند. علاوه بر این کاربران با ورود به هر کدام از بخش های سوپرمارکت اوانو با تنوع بالای محصول مواجه هستند و این موضوع محدودیت خرید کاربران را از بین می برد و کاربران می توانند با مقایسه اجناس مورد نظر و در نظر گرفتن قیمت ها اقدام به خرید کنند.

فروشگاه کتاب اوانو راه اندازی شد

یکی از مهم ترین دغدغه هایی که در جامعه وجود دارد موضوع توجه به کتاب و کتاب خوانی است. اوانو با هدف ارتقا میانگین مطالعه کتاب های ارزشمند و راحتی کاربران در دسترسی به این کتاب ها به تازگی سرویس فروش کتاب را در فروشگاه آنلاین خود راه اندازی کرده است.

با توجه به سخت بودن دسترسی به کتاب های انگلیسی اوانو در فاز نخست سرویس کتاب، فروش کتاب های انگلیسی را در دستور کار خود قرار داده و در آینده نزدیک کتاب های فارسی نیز به این سرویس اضافه خواهد شد. بر همین اساس کاربران می توانند به راحتی با ورود به بخش کتاب فروشگاه آنلاین اوانو کتاب های انگلیسی مورد نیاز خود در حوزه های آزمون های زبان، کتاب بزرگسالان، کتاب کودکان، رمان و مهارت های زبان را خریداری کنند.

صنایع دستی؛ هدیه ای اوانویی به دوستان

یکی دیگر از نیازهای فرهنگی جامعه عدم آشنایی کامل جامعه با صنایع دستی ایران است. این اتفاق باعث شده تا صنایع دستی؛ این هنر فاخر ایرانی آنچنان که باید به مردم معرفی و عرضه نشود. اوانو با درک این موضوع و شناسایی نیاز جامعه در این بخش اقدام به معرفی و فروش صنایع دستی کشورمان در فروشگاه آنلاین خود کرده است.

بر همین اساس کاربران اوانو در بخش صنایع دستی فروشگاه آنلاین با فروشگاه کاملی از محصولات صنایع دستی ایران مواجه می شوند که با تفکیک به آنها معرفی می شود. در این سرویس انواع صنایع دستی از جمله مخمل کاری، قلم کاری، فیروزه کوبی، خاتم کاری، چوب، الماس تراش، مینا کاری و ترمه به کاربران معرفی و ارائه می شود.

مزیت دیگر این سرویس تنوع بالای محصولات موجود و قیمت مناسب آنها در مقایسه با فروشگاه های آفلاین و حضوری است. بر همین اساس کاربران اوانو می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن صنایع دستی ایران را شناخته و متناسب با نیاز خود و با قیمت به صرفه اقدام به خرید کنند.

علاوه بر بخش های فعال در فروشگاه آنلاین اوانو، توسعه این فروشگاه در دستور کار قرار دارد و به زودی بخش های مختلف دیگر که مورد نیاز و توجه جامعه است در این فروشگاه فعال می شود تا کاربران اوانو بتوانند به راحتی تمام نیازهای خود را در این فروشگاه آنلاین برطرف کنند.

آفرهای ویژه اوانو را از دست ندهید

علاوه بر مزایای فوق که به آن اشار شد اوانو یک ویژگی دیگر نیز در فروشگاه آنلاین خود برای کاربران خود در نظر گرفته است. به این صورت که در طول روز آفرهای جذاب با قیمت های فوق العاده ارزان و حتی تا ۹۰ درصد تخفیف دبرای کاربران در نظر می گیرد و کاربران می توانند در زمان استفاده از این آفرها محصولات مورد نظر را با قیمت بسیار پایین تر تهیه کنند.

همچنین در کنار این تخفیف های ساعتی، کاربران اوانو می توانند از تخفیف های دوره ای که برای آنها در نظر گرفته شده نیز استفاده کنند و با استفاده از این تخفیف ها در کنار قیمت پایین محصولات خرید کاملا به صرفه ای داشته باشند.

توسعه اوانو در شهرهای مختلف

هم اکنون فروشگاه آنلاین اوانو در شهرهای تهران، کرج، پردیس و پرند در دسترس کاربران است و با توجه به استقبال خود کاربران اوانو، موضوع دسترسی کاربران شهرهای مختلف به فروشگاه آنلاین اوانو در دستور کار قرار گرفته است.

با جمع بندی موارد ذکر شده به نظر می رسد با در نظر گرفتن تمام جوانب شرایط فعلی حاکم بر جامعه، خرید محصولات مورد نیاز از اپلیکیشن اوانو می تواند بهترین انتخاب برای کاربران این اپلیکیشن باشد. چراکه با این کار علاوه بر صرفه جویی در زمان و کمک به کنترل شیوع ویروس کرونا، از نظر اقتصادی نیز می توانند صرفه جویی کنند و با خیالی آسوده خرید مطمئن و مناسب داشته باشند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا