تاریخ انتشار : یکشنبه 19 اردیبهشت 1400 - 19:36
کد خبر : 31252

کدام ماده غذایی در دولت روحانی بیش از ۷۰۰ درصد گران شد؟

کدام ماده غذایی در دولت روحانی بیش از ۷۰۰ درصد گران شد؟

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، به نقل از مشرق، بر اساس گزارش‌های بانک مرکزی و مرکز آمار، کره پاستوریزه با افزایش ۷۳۹ درصدی در دولت روحانی، رکورددار گرانی بوده است. قیمت هر کیلوگرم کره پاستوریزه در پایان دولت دهم ۱۲هزار تومان بود که در پایان سال گذشته به ۱۰۰ هزار و ۶۸۰ تومان افزایش یافت. رتبه

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، به نقل از مشرق، بر اساس گزارش‌های بانک مرکزی و مرکز آمار، کره پاستوریزه با افزایش ۷۳۹ درصدی در دولت روحانی، رکورددار گرانی بوده است. قیمت هر کیلوگرم کره پاستوریزه در پایان دولت دهم ۱۲هزار تومان بود که در پایان سال گذشته به ۱۰۰ هزار و ۶۸۰ تومان افزایش یافت.

رتبه دوم و سوم گرانی مواد غذایی را در دولت روحانی خیار با ۵۶۸ درصد و چای خارجی با ۵۴۱ درصد در اختیار دارند.

قیمت تخم مرغ هم در دولت روحانی ۴۹۳درصد افزایش یافته و رتبه چهارم را کسب کرده است. در پایان دلوت دهم هر شانه تخم مرغ ۷۴۹۰ تومان بود که در اسفند سال گذشته به ۴۴۴۵۰ تومان رسید.

قند با ۴۸۸ درصد رتبه پنجم گرانی‌ها را به دست آورده است. هر کیلوگرم قند در پایان دولت دهم ۲۵۶۰ تومان بود که در اسنفد سال گذشته به بیش از ۱۵هزار تومان رسید.

ماست پاستوریزه با ۴۷۹درصد، شکر با ۴۵۹ درصد، کدو سبز با ۴۵۰درصد روغن نباتی با ۴۲۵درصد و پنیر پاستوریزه با ۴۲۳درصد در رتبه‌های ۶ تا ۱۰ گرانی‌ها در دولت روحانی هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.