تاریخ انتشار : یکشنبه 12 اردیبهشت 1400 - 17:37
کد خبر : 31200

قیمت‌ها در بازار خودرو ریخت

قیمت‌ها در بازار خودرو ریخت
همزمان با روند نزولی قیمت ارز، بازار خودرو با ریزش قیمت ها روبه رو شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در بازار امروز خرید و فروش خودرو کاهش نرخ ارز عاملی شده تا ریزش قیمت ها در انواع خودرو اتفاق بی افتد و عمده خریداران به امید ثبات قیمتها دست از معامله کشیده اند.                                            

البته تعطیلی مراکز شماره گذاری خودرو و نمایشگاه های فروش خودرو نیز بر کسادی بازار اضافه کرده و خرید وفروش خودرو به صفر رسیده است. 
در حالی معاملات خودرو به صفر رسیده که در چند روز گذشته معاملات در بازارهای غیررسمی صورت می گرفت اما ریزش قیمتها در بازار ارز فروش را متوقف کرده است. 

هم اکنون پژو ۲۰۶ تیپ دو با کاهش سه میلیون تومانی با قیمت ۱۹۹ میلیون تومان و پژو ۲۰۶ صندوق دار با کاهش سه میلیون تومانی با قیمت ۲۴۵ میلیون تومان به فروش می رود.

همچنین سمند ال ایکس نیز با قیمت ۱۵۴ میلیون تومان، سورن با قیمت ۲۴۰ میلیون تومان، دنا پلاس ۳۱۴ میلیون تومان، پژو پارس ۲۲۴ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۳۹۰ میلیون تومان و پژو ۲۰۶تیپ پنج ۲۵۴ میلیون تومان مورد معامله قرار می گیرد.       

در محصولات سایپا نیز کوئیک ۱۴۷ میلیون تومان، تیبا دو صندوقدار ۱۲۳ میلیون تومان، تیبادو با قیمت ۱۳۲ میلیون تومان و ساینا ۱۳۵ میلیون تومان به فروش می رسد. 
سایپا ۱۱۱ نیز با قیمت ۱۲۶ میلیون تومان، سایپا۱۵۱ با قیمت ۱۲۲ میلیون تومان مورد معامله قرار می گیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.