تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 مهر 1399 - 12:18
کد خبر : 28466

افزایش بیش از ۱۰۰درصدی قیمت خودرو/ پژو۲۰۰۸ رکورددار افزایش قیمت

افزایش بیش از ۱۰۰درصدی قیمت خودرو/ پژو۲۰۰۸ رکورددار افزایش قیمت

بررسی قیمت خودرو‌های پرطرفدار بازار در اولین روز مهر ماه و مقایسه آن با مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد که طی مدت مذکور بهای انواع خودرو بیش از ۱۰۰درصد نوسان داشته که در این میان پژو۲۰۰۸، رکوددار بیشترین افزایش قیمت است. نگاهی به روند قیمت‌ انواع خودرو‌های پرطرفدار بازار در اولین روز مهر ماه

بررسی قیمت خودرو‌های پرطرفدار بازار در اولین روز مهر ماه و مقایسه آن با مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد که طی مدت مذکور بهای انواع خودرو بیش از ۱۰۰درصد نوسان داشته که در این میان پژو۲۰۰۸، رکوددار بیشترین افزایش قیمت است.

نگاهی به روند قیمت‌ انواع خودرو‌های پرطرفدار بازار در اولین روز مهر ماه و مقایسه آن با همین تاریخ در سال۹۸، نشان می‌دهد که قیمت خودرو طی یکسال بین ۷۰ تا ۲۰۰درصد افزایش یافته؛ در این میان سه خودروی پژو ۲۰۰۸، رانا و پژو ۲۰۶ تیپ۵ به ترتیب با ۱۹۷، ۱۷۳ و ۱۶۸درصد رشد قیمت در صدر این جدول قرار دارد.

کمترین تغییر نیز مربوط به کوییک‌آر با ۷۱درصد افزایش است به طوریکه قیمت این خودرو از ۹۰میلیون در اول مهر ماه پارسال، به ۱۵۴میلیون تومان در بازار آزاد امروز رسید.

طبق این گزارش، خودروهای مونتاژی هم طی مدت مذکور افزایش قیمت بیش از ۱۰۰درصد را تجربه کرده‌اند؛ علاوه بر رشد حدود ۲۰۰درصدی قیمت پژو۲۰۰۸، قیمت ساندرو استپ‌وی، سراتو و سیتروئن هم نسبت به اول مهر ماه سال پیش به ترتیب ۱۳۸.۵، ۱۵۶ و ۱۵۲درصد گران‌تر شده است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.