تاریخ انتشار : یکشنبه 3 آذر 1398 - 10:20
کد خبر : 20820

‌سامانه #۶۳۶۹* ظهر امروز فعال می‌شود

‌سامانه #۶۳۶۹* ظهر امروز فعال می‌شود

با بروز اختلال در سامانه #۶۳۶۹* برای اعلام اعتراض جاماندگان از یارانه معیشتی از صبح امروز، وزارت کار با اصلاح اطلاعیه قبلی خود اعلام کرد، این سامانه از ظهر امروز یکشنبه فعال خواهد شد.

چند روز پیش حسین میرزایی، سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی با اشاره به اینکه یارانه معیشت خانوار قطعاً برای همه افراد مشمول واریز خواهد شد گفت: افرادی که مشمول این طرح می‌شوند و تا شنبه‌شب (یکشنبه صبح) به حساب آنها واریز انجام نشد، باید از طریق سامانه# ۶۳۶۹*حتماً با استفاده از خط تلفن همراه که به نام سرپرست خانوار است، درخواست خود را ارسال کنند.

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی با بیان اینکه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی وظیفه شناسایی و رسیدگی به درخواست افراد متقاضی را دارد، یادآور شد: شیوه شناسایی ما در این وزارتخانه بر اساس شاخص‌های مالی خانوار است که در اختیار ماست. به این صورت که براساس اطلاعاتی که از خانوارها در سامانه رفاه ایرانیان (وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی) آزمون وُسع خانوار را انجام می‌دهیم و مبلغ مورد نیاز را به حساب مشمولان واریز می‌کنیم.

صبح امروز نیز وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به اطلاع هموطنان عزیز می‌رساند که کلیه سرپرست خانوارها که در آخرین پرداخت مشمول سبد حمایتی نشده‌اند لیکن خود را واجد شرایط می‌دانند می‌توانند از ساعت ۸ صبح یکشنبه سوم آذرماه درخواست شماره ملی سرپرست خانوار خود را به کد دستوری #۶۳۶۹* ارسال کنند. در این صورت ظرف ۲۴ ساعت برای آنها کد رهگیری ارسال می‌شود.

علی رغم اعلام آغاز به کار این سامانه از ساعت ۸ صبح امرو، ولی این سامانه دچار اختلال شد و وزارت کار با اصلاح اطلاعیه قبلی خود، آغاز به کا سامانه را از ظهر امروز یکشنبه اعلام کرد.

متن اطلاعیه اصلاحی وزارت کار به شرح زیر است:

به اطلاع هموطنان عزیز می‌رساند که کلیه سرپرست خانوارها که در آخرین پرداخت مشمول سبد حمایتی نشده‌اند لیکن خود را واجد شرایط می‌دانند می‌توانند از ظهر یکشنبه سوم آذرماه درخواست شماره ملی سرپرست خانوار خود را به کد دستوری #۶۳۶۹* ارسال کنند. در این صورت ظرف ۲۴ ساعت برای آنها کد رهگیری ارسال می‌شود.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.