قیمت ارز| قیمت دلار، قیمت یورو و قیمت درهم امروز ۹۸/۰۸/۰۹

صرافی ملی امروز پنج شنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم ۱۱هزار و ۱۵۰ تومان و قیمت یورو را ۱۲هزار و ۴۵۰ تومان تعیین کرده، همچنین قیمت درهم در بازار آزاد ۳هزار و ۱۱۲ تومان و قیمت پوند ۱۴ هزار و ۶۹۰ تومان است.

به گزارش تسنیم،‌ صرافی‌های بانک‌ها امروز پنج شنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم با ثبات نسبت به آخرین روز کاری قبل ۱۱ هزار و ۱۵۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۱هزار و ۵۰ تومان خریداری می‌کنند.

بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها ۱۲هزار و ۴۵۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۲هزار و ۳۵۰ تومان است.

به گزارش تسنیم، ۵ صرافی بانکی در خیابان فردوسی با داشتن کارت ملی، کارت شتاب و شماره همراه به نام متقاضی از ساعت ۱۰ تا ۱۵ تا ۲۰۰۰ دلار آمریکا به متقاضیان واجد شرایط عرضه می‌کنند. این صرافی‌ها در طول روز متناسب با نوسان قیمتی در بازار آزاد، خرید و فروش دلار و یورو را با قیمت‌های مختلفی انجام می‌دهند.

قیمت درهم برای فروش در بازار آزاد در روز جاری ۳هزار و ۱۱۲ تومان و قیمت پوند انگلیس ۱۴ هزار و ۶۹۰ تومان تعیین شده است؛ ضمن اینکه صرافی‌های آزاد، قیمت دلار را برای فروش به مردم ۱۱ هزار و ۲۸۰ تومان اعلام می‌کنند.

نوع ارزقیمت
قیمت دلار صرافی بانکی۱۱  هزار  و ۱۵۰ تومان
قیمت دلار در بازار آزاد۱۱ هزار و ۲۸۰ تومان
قیمت یورو۱۲ هزار  و ۴۵۰ تومان
قیمت درهم امارات۳ هزار و ۱۱۲ تومان
قیمت پوند۱۴ هزار و ۶۹۰ تومان

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا