تاریخ انتشار : سه شنبه 8 مرداد 1398 - 15:47
کد خبر : 17652
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای تایید خبر جیب نیوز در خصوص بازداشت در یک شرکت خودروسازی بسته هستند

تایید خبر جیب نیوز در خصوص بازداشت در یک شرکت خودروسازی

تایید خبر جیب نیوز در خصوص بازداشت در یک شرکت خودروسازی

سخنگوی دستگاه قضایی بازداشت در شرکت سایپا را تایید کرد .

به گزارش خبرنگار جیب نیوز، غلامحسین اسماعیلی «در ارتباط با پرونده سایپا همان‌طور که پیش از این گفته‌ام، پرونده‌ای تشکیل شده و افرادی تحت تعقیب قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: این پرونده ۲۵ متهم دارد و ۶ نفر بازداشت هستند که برخی بازداشتی‌ها از مدیران شرکت سایپا و برخی نیز از نمایندگی‌ها و شرکت‌های مرتباط هستند و پرونده با جدیت تمام در حال رسیدگی است.»

این درحالیست که موج نارضایتی مشتریان این شرکت همچنان ادامه دارد و عده کثیری از این افراد که موفق به تحویل خودرو ثبت نامی خود نشده اند، حتی با روند واگذاری خودروهای اعلامی جایگزین شده نیز با مشکلاتی دست به گریبانند که شامل نبود اطلاعات کافی از روند تحویل خودروهای مربوطه در وب سایت شرکت و نامشخص بودن نوبت تحویل خودروهای ثبت نامی می شود.

به گفته این افراد، صفحات مربوط به پیگیری خودروهای تحویلی مشتریان به شکل متناوب در وب سایت سایپا از دسترس خارج می شوند و این مورد به شایعات مربوط به روند غیر شفاف تحویل خودروها دامن زده است.

بازرسی های متعدد از این شرکت توسط نهاد های مختلف ادامه دارد و از این رو بعید به نظر نمی رسد که در روزهای آینده شاهد بزرگتر شدن ابعاد این پرونده باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.