فروش آب با قیمت هر مترمکعب ۱۲ هزار تومان

شهرک صنعتی عباس‌آباد بالغ بر دو هفته است که با قطع آب شرب مواجه شده و ۱۱۰۰ واحد صنعتی در این شهرک هر مترمکعب آب را ۱۲ هزار تومان خریداری می‌کنند.

به گزارش مشرق، وحید شفیعی رئیس هیأت مدیره یک شرکت تولیدی شیشه، با اشاره به اینکه شهرک صنعتی عباس‌آباد بزرگترین شهرک صنعتی ایران است، گفت: آب شرب شهرک صنعتی عباس‌آباد بیش از ۱۰ روز است که بنا به دلایل واهی قطع است و آب شرب ۱۱۰۰ واحد این شهرک صنتی صفر مطلق است.

وی با بیان اینکه شرکت خدماتی این شهرک اقدام به فروش آب به مردم می‌کند، اظهار داشت: پیش‌تر آب را با قیمت هر مترمکعب یک‌هزار تومان خریداری می‌کردیم، اما در این چند روز آب را به قیمت هر مترمکعب ۱۲ هزار تومان خریداری می‌کنیم.

شفیعی با اشاره به اینکه این آب توسط تانکر حمل می‌شود، گفت: این روزها که آب قطع شده، هزینه‌ای که برای خرید آب پرداخت می‌کنیم بالا است به طوری که روزی ۱۲۰ هزار تومان از داخل شهرک و از تانکرهای آبرسانی و ۲۸۰ هزار تومان نیز از بیرون آب خریداری می‌کنیم که جمع پول آب بالغ بر ۴۰۰ هزار تومان می‌شود.

وی با بیان اینکه آب این شهرک توسط شهرک‌های صنعتی استان تهران تأمین می‌شود، گفت: در طی این ۱۰ روز بارها به شرکت شهرک‌های صنعتی تهران مراجعه کرده‌ایم، اما آنها اعلام می‌کنند که دِبی چاه‌ها پایین است و نمی‌توانیم آب شرب شهرک را تأمین کنیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا