تاریخ انتشار : یکشنبه 23 تیر 1398 - 17:13
کد خبر : 17151

مردم بازیچه دعواهای سایپا و شرکت های بیمه

مردم بازیچه دعواهای سایپا و شرکت های بیمه

در حالی که چندی پیش جیب نیوز در خبری نسبت به مشکلات اساسی در کارگزاری سایپا و صدور بیمه نامه علی رغم تعلیق، اشاره کرده بود، با خبری که امروز در برخی رسانه های بیمه ای منتشر شده ، مشخص است که باز مردم قربانی اختلافات و مشکلات خواهند شد. به گزارش خبرنگار جیب نیوز،

در حالی که چندی پیش جیب نیوز در خبری نسبت به مشکلات اساسی در کارگزاری سایپا و صدور بیمه نامه علی رغم تعلیق، اشاره کرده بود، با خبری که امروز در برخی رسانه های بیمه ای منتشر شده ، مشخص است که باز مردم قربانی اختلافات و مشکلات خواهند شد.

به گزارش خبرنگار جیب نیوز، برخی از رسانه های صنعت بیمه با تیتر ” آغاز جو سازی های رسانه ای سایپا علیه صنعت بیمه // مصوبه سندیکا برای فروش بیمه نامه با خودروهای سیار مقابل سایپا” اقدام به بازنشر مصوبه سندیکای بیمه مبنی بر ارایه خدمات صدور بیمه نامه صفر کیلومتر با استقرار نمایندگان بیمه در محل خودروسازی سایپا نموده اند.

این در حالی است که انتظار می رود رسانه های تخصصی قبل از انتشار مطلب، با کمی تحقیق و تحلیل نسبت به چگونگی انجام این مهم تفکر و تحلیل نمایند.

بنابراین گزارش، با توجه به اینکه در هنگام ثبت نام خودروهای صفر کیلومتر مشتریان حق بیمه ، بیمه نامه شخص ثالث خود را به شرکت سایپا پرداخت نموده اند، مشخص نیست که بیمه گران چگونه می خواهند بیمه نامه برای خودورها صادر کنند؟ آیا به صورت رایگان بیمه نامه های خودروهای صفر کیلومتر توسط نمایندگان بیمه صادر می شود؟

از سوی دیگر آیا مجدد بیمه گران حق بیمه را از مشتریان دریافت می کنند؟ و مردم همچنان قربانی مشکلات میان کارگذاری و بیمه گر ها می شوند؟

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.