تاریخ انتشار : یکشنبه 9 تیر 1398 - 14:28
کد خبر : 16709

اعلام زمان پرداخت سود ۵ نماد بورسی

اعلام زمان پرداخت سود ۵ نماد بورسی

شرکت‌های صنعتی و معدنی کیمیای زنجان گستران، ریل پرداز سیر، کشاورزی و دامپروری مگسال، داروسازی تهران دارو و پتروشیمی نوری از زمان پرداخت سود خود خبر دادند و در اطلاعیه‌ای در سامانه کدال جدول زمان‌بندی سود سهامداران حقیقی و حقوقی را منتشر کردند. به گزارش تجارت‌نیوز، شرکت‌های صنعتی و معدنی کیمیای زنجان گستران، ریل پرداز

شرکت‌های صنعتی و معدنی کیمیای زنجان گستران، ریل پرداز سیر، کشاورزی و دامپروری مگسال، داروسازی تهران دارو و پتروشیمی نوری از زمان پرداخت سود خود خبر دادند و در اطلاعیه‌ای در سامانه کدال جدول زمان‌بندی سود سهامداران حقیقی و حقوقی را منتشر کردند.

به گزارش تجارت‌نیوز، شرکت‌های صنعتی و معدنی کیمیای زنجان گستران، ریل پرداز سیر، کشاورزی و دامپروری مگسال، داروسازی تهران دارو و پتروشیمی نوری از زمان پرداخت سود خود خبر دادند و در اطلاعیه‌ای در سامانه کدال جدول زمان‌بندی سود سهامداران حقیقی و حقوقی را منتشر کردند.

«کیمیا» زمان پرداخت سود سهامداران حقیقی و حقوقی این شرکت را هشت ماه پس از برگزاری مجمع عمومی خود اعلام کرد. مجمع عمومی این نماد در تاریخ ۱۹ تیر ماه سال ۹۸ برگزار خواهد شد و ریز برنامه پرداختی سود پس از برگزاری این مجمع به اطلاع سهامداران خواهد رسید.

نماد «حریل» نیز در اطلاعیه‌ای در سامانه کدال جدول زمان‌بندی سود سهامداران خود را اعلام کرد که بر اساس این اطلاعیه سود سهامداران حقیقی در تاریخ یک دی ماه سال ۹۸ و سهامداران حقوقی یک بهمن ماه سال ۹۸ تا مهلت قانونی پرداخت خواهد شد.

«زمگسا» نیز نماد دیگری است که زمان پرداخت سود هر سهم به پیشنهاد هیات‌مدیره را به شرح زیر در سامانه کدال منتشر کرد.

بر اساس اطلاعیه منتشر شده از «دتهران»، سود سهام سال مالی ۹۷، معادل ۱۰ درصد از سود خالص مالی سال ۹۷ است و سهامداران حقیقی و حقوقی می‌توانند برای دریافت سود خود به شعب بانک‌های سراسر کشور مراجعه کنند.

نماد «نوری» نیز در خصوص زمان‌بندی پرداخت سود خود اصلاحیه‌ای را منتشر کرده که بر اساس آن پیشنهاد این شرکت برای توزیع سود عملکرد سال مالی ۹۷، معادل ۹۰ درصد سود عملکرد است.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.