تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398 - 12:26
کد خبر : 15214

افزایش حق همسر و اولاد برای مستمری‌بگیران

افزایش حق همسر و اولاد برای مستمری‌بگیران

معاون اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی میزان افزایش حق همسر و اولاد در فیش حقوقی مستمری‌بگیران در سال ۹۸ را تشریح کرد. به گزارش مشرق، رحیم اردلان به پرداخت افزایش حقوق مستمری‌بگیران در سالهای گذشته اشاره و اظهار کرد: در سال ۹۲، مابه التفاوت افزایش حقوق فروردین و اردیبهشت در تیر پرداخت شده است.

معاون اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی میزان افزایش حق همسر و اولاد در فیش حقوقی مستمری‌بگیران در سال ۹۸ را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، رحیم اردلان به پرداخت افزایش حقوق مستمری‌بگیران در سالهای گذشته اشاره و اظهار کرد: در سال ۹۲، مابه التفاوت افزایش حقوق فروردین و اردیبهشت در تیر پرداخت شده است. مستمری بگیران در سال ۹۳ در ماه فروردین تفاوت افزایش فروردین و افزایش حقوق اردیبهشت را در مرداد دریافت کردند.

وی گفت: درسال ۹۴ مابه التفاوت افزایش حقوق فروردین در تیر و افزایش حقوق اردیبهشت در مرداد پرداخت و در سال ۹۵در مردادماه مابه التفاوت حقوق فروردین و اردیبهشت پرداخت شده است.

اردلان ادامه داد: در سال ۹۶ مابه التفاوت افزایش حقوق فروردین و اردیبهشت به ترتیب در تیر و اردیبهشت پرداخت شده است.

معاون اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی گفت: در سال گذشته مابه التفاوت افزایش مستمری فروردین حداقل بگیران در شهریور و سایر سطوح مهر پرداخت و تفاوت افزایش حقوق اردیبهشت حداقل بگیران در خرداد و سایر سطوح مرداد پرداخت شده است.

اردلان در خصوص زمان پرداخت مابه التفاوت افزایش حقوق فروردین مستمری بگیران تامین اجتماعی اظهارکرد: در خرداد مابه التفاوت فروردین پرداخت می شود.

وی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی دو گروه مستمری بگیر شامل حداقل بگیران و سایر سطوح دارد که در سال ۹۷ درصد افزایش مستمری سایر سطوح ۱۳ درصد بوده است، گفت: در سال ۹۸ این رقم به ۱۳ درصد و ۲۶۱ هزار تومان رسیده است.

اردلان با اشاره به اینکه میزان حداقل دستمزد از یک میلیون و ۱۱۱ هزار و ۲۶۹ تومان در سال ۹۷ به یک میلیون و ۵۱۶ هزار و ۸۸۱ تومان در سال ۹۸ رسیده است، افزود: میزان درصد افزایش مستمری در سال ۹۷ حدود ۱۹،۵ درصد و این رقم به ۳۶،۵ درصد در سال ۹۸ رسید.

معاون اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: همچنین حق همسر از ۴۴ هزار و ۴۹۱ تومان سال ۹۷ به رقم بیش از۵۰ هزار و ۲۷۵ تومان، حق اولاد از حدود ۸ هزار و ۹۸۵ تومان به ۱۰ هزار و ۱۵۳ تومان، بن از ۴۳ هزار به ۴۸ هزار تومان و حق مسکن از ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان به ۲۲ هزار تومان رسید.

وی گفت: میزان حق همسر برای مستمری بگیرانی که زیر ۲۰ سال سابقه، بین ۲۰ تا ۲۵ سال، بین ۲۵ تا ۳۰ سال و بالای ۳۰ سال به ترتیب ۳۰ هزار، ۴۵ هزار، ۶۰ هزار و ۹۰ هزار ریال به مبلغ پایه مندرج آنها اضافه می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.