تاریخ انتشار : سه شنبه 27 فروردین 1398 - 10:08
کد خبر : 14236

یک شرکت ساختمانی از بورس به فرابورس تبعید می‌شود

یک شرکت ساختمانی از بورس به فرابورس تبعید می‌شود

شرکت سخت آژند با نماد معاملاتی “ثاژن” از فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران حذف و به بازار پایه فرابورس ایران منتقل می‌شود. به گزارش تسنیم، شرکت سخت آژند با نماد معاملاتی “ثاژن” بر اساس مصوبه هیئت پذیرش اوراق بهادار، از فردا(چهارشنبه) از فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

شرکت سخت آژند با نماد معاملاتی “ثاژن” از فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران حذف و به بازار پایه فرابورس ایران منتقل می‌شود.

به گزارش تسنیم، شرکت سخت آژند با نماد معاملاتی “ثاژن” بر اساس مصوبه هیئت پذیرش اوراق بهادار، از فردا(چهارشنبه) از فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران حذف و به بازار پایه فرابورس ایران منتقل خواهد شد.

این گزارش می‌افزاید: شرکت سخت آژند با بیش از بیست سال سابقه فعالیت در صنعت ساختمان کشور، به عنوان یکی از اولین شرکت‌های ساختمانی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران است که با در دست داشتن بالغ بر یکصد هزار متر مربع پروژه ساختمانی تجاری، اداری و مسکونی بر اساس استانداردهای مالی در خصوص سرمایه‌گذاری در املاک ومستغلات و ساختمان‌سازی فعالیت می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.