تاریخ انتشار : یکشنبه 31 تیر 1397 - 14:13
کد خبر : 4392

گزارش دانشجو از تالار شیشه‌ای/ شاخص بورس بیش از ۵۰۰ واحد رشد کرد

گزارش دانشجو از تالار شیشه‌ای/ شاخص بورس بیش از ۵۰۰ واحد رشد کرد

شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با ۵۳۵ واحد رشد به پله ۱۰۸ هزار و ۸۳۰ واحدی رسید. در معاملات امروز تعداد یک هزار و ۳۴۴ سهم اوراق بهادار به ارزش ۷ میلیون و ۳۱۰ هزار و ۵۱۸ ریال در بیش از ۶۸ هزار و ۷۹۳ نوبت معاملاتی داد و ستد

شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با ۵۳۵ واحد رشد به پله ۱۰۸ هزار و ۸۳۰ واحدی رسید.

در معاملات امروز تعداد یک هزار و ۳۴۴ سهم اوراق بهادار به ارزش ۷ میلیون و ۳۱۰ هزار و ۵۱۸ ریال در بیش از ۶۸ هزار و ۷۹۳ نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

براین اساس شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) بیش از ۱۵۹ واحدی، شاخص آزاد شناور ۶۹۹ واحد، شاخص بازار اول ۵۱۱ واحد، شاخص کل (هم‌وزن) ۳۴ واحد، شاخص قیمت (هم‌وزن) ۲۴ واحد و شاخص بازار دوم ۵۱۱ واحد رشد را تجربه کردند.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز سایپا آذین، ملی صنایع مس ایران، معدنی و صنعتی چادرملو، زامیاد و نماد پرداخت سامان الکترونیک کیش با رشد و نماد‌های نفت و گاز و پتروشیمی تامین، سرمایه گذاری سایپا با کاهش به کار خود پایان داد.

*معاملات بازار فرابورس
شاخص بازار فرا‌بورس با رشد بیش از ۸ واحدی، به پله ۱۲۲۲ واحدی رسید.

همچنین در بازار فرا‌بورس تعداد ۱۲۷ هزار و ۳۰۹ سهم اوراق بهادار به ارزش ۵ میلیون و ۵۳ هزار و ۱۷۳۲۷ ریال در بیش از ۲۲ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

در معاملات بازار فرابورس نماد‌های پتروشیمی زاگرس، بانک دی، صنعت روی زنگان، تولید و صادرات ریشمک، گسترش سرمایه گذاری ایرانیان با روند مثبت و نماد‌های گروه صنایع کاغذ پارس، سرمایه گذاری مسکن تهران با روند منفی به کار خود پایان دادند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.