تاریخ انتشار : دوشنبه 4 تیر 1397 - 14:58
کد خبر : 3064

کاهش قابل توجه قیمت دلار نسبت به دیروز

کاهش قابل توجه قیمت دلار نسبت به دیروز

با اعلام تصمیم تازه دولت مبنی بر رسمیت یافتن بازار ثانویه ارز و آزاد شدن معامله توافقی ،روند فروش‌ در بازار غیررسمی رونق گرفته وقیمت در حال کاهش است.بازار غیررسمی، از آغاز معاملات صبح تاکنون نرخ بین ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ تومان بر روی هر دلار کاهش یافته است. با اعلام تصمیم تازه دولت مبنی بر

با اعلام تصمیم تازه دولت مبنی بر رسمیت یافتن بازار ثانویه ارز و آزاد شدن معامله توافقی ،روند فروش‌ در بازار غیررسمی رونق گرفته وقیمت در حال کاهش است.بازار غیررسمی، از آغاز معاملات صبح تاکنون نرخ بین ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ تومان بر روی هر دلار کاهش یافته است.

با اعلام تصمیم تازه دولت مبنی بر رسمیت یافتن بازار ثانویه ارز و آزاد شدن معامله توافقی ،روند فروش‌ در بازار غیررسمی رونق گرفته وقیمت در حال کاهش است.

به گزارش مهر، بازار غیررسمی، از آغاز معاملات صبح تاکنون نرخ بین ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ تومان بر روی هر دلار کاهش یافته است.

در جلسه ای که دیروز( یکشنبه) با حضور تیم اقتصادی دولت با رئیس جمهور برگزار شده است، حسن روحانی بالاخره خرید و فروش توافقی میان صادر کنندگان و واردکنندگان را در صرافی ها پذیرفت.

رئیس کل بانک مرکزی نیز در حاشیه جلسه کمیسیون حمایت از تولید ملی در مجلس، خبر مهر را تایید کرد و گفت که دولت در حال تعیین تکلیف بازار ثانویه ارز است.

انتشار این خبرها بازخورد مثبتی در بازار داشته و نرخ بین ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ تومان بر روی هر دلار از آغاز معاملات صبح امروز در بازار غیررسمی کاهش داشته است.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.