تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 اردیبهشت 1398 - 15:37
کد خبر : 14719
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای چرا پای صنعت بیمه به شایعات اختلاسی باز است؟ / مدیر جوان بیمه سرمد سرتیتر شایعات داغ بسته هستند

چرا پای صنعت بیمه به شایعات اختلاسی باز است؟ / مدیر جوان بیمه سرمد سرتیتر شایعات داغ

چرا پای صنعت بیمه به شایعات اختلاسی باز است؟ / مدیر جوان بیمه سرمد سرتیتر شایعات داغ

در روزهای گذشته شایعه کشف اختلاس چندین میلیادری عضو هیات مدیره بیمه سرمد به سرتیتر داغ رسانه های داخلی و بعضا رسانه های خارجی تبدیل شده است. به گزارش جیب نیوز ، شایعاتی که با گسترش در پهنه فضای مجازی سبب شد تا این شرکت با انتشار خبری نسبت به آن عکس العمل نشان دهد.

در روزهای گذشته شایعه کشف اختلاس چندین میلیادری عضو هیات مدیره بیمه سرمد به سرتیتر داغ رسانه های داخلی و بعضا رسانه های خارجی تبدیل شده است.

به گزارش جیب نیوز ، شایعاتی که با گسترش در پهنه فضای مجازی سبب شد تا این شرکت با انتشار خبری نسبت به آن عکس العمل نشان دهد.

در خبری که منتشر شده انتشار این شایعات را به معاندین نسبت داده و از رشد چشمگیر قیمت سهام این شرکت به عنوان یکی از موفقیت های اخیر یاد شده است.

فارغ از علل انتشار این شایعات در فضای مجازی داخلی و خارجی سوالی که ذهن مخاطب را درگیر می کند آن است که چرا در اغلب موارد پای صنعت بیمه به شایعات و واقعیات اختلاسی در بازار های مالی باز است؟

وقایع خیابان فاطمی تا رخدادهای برج برزیل ، ماجرای افشاء فیش های حقوقی تا اختلاس هایی که سال گذشته در یک بیمه خصوصی و یک بیمه دولتی رخ داد همگی هشدار هایی نا خوشایند از تخریب وجهه صنعت بیمه هستند ، صنعتی که کارکرد اصلی آن ایجاد امنیت و آرامش خاطر است.

اگر چه برخی وقایعی که در فوق به آن ها اشاره شد از شایعه به واقعیت پیوست و برخی دیگر از اخبار تخلف مالی مانند ماجرای عضو هیات مدیره بیمه سرمد در حد شایعات دنیای مجازی تا کنون باقی مانده و به اثبات نرسیده ؛ اما آنچه که مهم است واقعی یا شایعه بودن این اخبار نیست بلکه مهم کارکرد و اثرگذاری ان بر پیکر جامعه است.

در حالی که صنعت بیمه پس از ماجرای بیمه توسعه تلاش می کند تا دوباره کسب اعتبار کند و وجهه خود را بازیابد اما متاسفانه اخبار واقعی یا شایعاتی ازین دست سبب مخدوش شدن برند صنعت بیمه می شود.

لازم بذکر است که شرکت بیمه سرمد که به دلیل سهامداری بانک صادرات ، زیر مجموعه این بانک بزرگ شناخته می شود، پس از استعفاء علیرضا هادی با تلاطمات عدیده ای روبرو شد به طوریکه پس برکناری دلفراز این شرکت بیش از هشت ماه مدیر عامل نداشت و اگرچه تلاش های بسیاری برای مدیرعاملی مجتبی کاتب فرزند غلامرضا کاتب نماینده مجلس صورت گرفت اما در نهایت بیمه مرکزی به دلیل فقدان سوابق بیمه ای وی را تایید نکرد و مهدی مهدوی مدیرعامل بیمه سرمد شد ،مدیر عاملی که برخی از وی به عنوان مدیر در سایه یاد می کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.