تاریخ انتشار : شنبه 24 فروردین 1398 - 10:08
کد خبر : 14138

پاپ فرانسیس ۱۰۰ هزار یورو برای کمک به سیل زدگان ایران می فرستد

پاپ فرانسیس ۱۰۰ هزار یورو برای کمک به سیل زدگان ایران می فرستد

طبق اطلاعات وزارت توسعه انسانی واتیکان، پاپ فرانسیس ۱۰۰ هزار یورو (۱۱۳ هزار دلار) برای کمک به سیل زدگان ایران می فرستد. به گزارش تسنیم؛ پاپ فرانسیس  برای هزاران ایرانی که خانه ها و کسب و کار هایشان را در امواج سیل سنگین اواسط مارس از دست داده‌اند، کمک فرستاده است . طبق اطلاعات وزارت

طبق اطلاعات وزارت توسعه انسانی واتیکان، پاپ فرانسیس ۱۰۰ هزار یورو (۱۱۳ هزار دلار) برای کمک به سیل زدگان ایران می فرستد.

به گزارش تسنیم؛ پاپ فرانسیس  برای هزاران ایرانی که خانه ها و کسب و کار هایشان را در امواج سیل سنگین اواسط مارس از دست داده‌اند، کمک فرستاده است .

طبق اطلاعات وزارت توسعه انسانی واتیکان، پاپ فرانسیس ۱۰۰ هزار یورو (۱۱۳ هزار دلار) کمک می فرستد که با کمک سفارت واتیکان در تهران توزیع خواهد شد .

این وزارت طی بیانیه ای اعلام کرد:« طی دو هفته گذشته سیلی سهمگین به شمال غرب و مناطق جنوبی ایران آسیب رسانده است و ترس از ادامه سیل در روزهای آینده وجود دارد» .

«تا ۱۲ آوریل هفتاد و هفت نفر کشته شدند و بیش از هزار نفر آسیب دیدند. خانه ها و اموال بیش از ۱۰ میلیون نفر ویران شد و حداقل ۲ میلیون تن نیاز به کمک فوری دارند» .

جمعیت هلال احمر ایران و دفتر سازمان ملل در تهران درخواست کمک بین المللی برای قربانیان را داده‌اند. کارکنان کلیسای کاتولیک از مناطق سیل‌زده بازدید کرده اند و سعی دارند با همکاری سایر گروه ها به مردم کمک کنند .

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.