تاریخ انتشار : شنبه 5 خرداد 1397 - 13:38
کد خبر : 1631

ورود هواپیمایی ماهان به صنعت بیمه آنلاین

ورود هواپیمایی ماهان به صنعت بیمه آنلاین

فروشگاه آنلاین بیمه ماهان، تجربه بیش از ۵ سال کار ما در صنعت بود که بابتش هزینه‌های زیادی دادیم تا به درکی درست از نیازهای مشتریان و خواسته‌های آنها برسیم. ما سعی می‌کنیم براساس دستورالعمل عرضه‌کنندگان محصولات بیمه‌ای با بازاریابان برخط (آنلاین) عمل کنیم. فروشگاه آنلاین بیمه ماهان، یک استارتاپ و کسب و کار نوین

فروشگاه آنلاین بیمه ماهان، تجربه بیش از ۵ سال کار ما در صنعت بود که بابتش هزینه‌های زیادی دادیم تا به درکی درست از نیازهای مشتریان و خواسته‌های آنها برسیم. ما سعی می‌کنیم براساس دستورالعمل عرضه‌کنندگان محصولات بیمه‌ای با بازاریابان برخط (آنلاین) عمل کنیم.

فروشگاه آنلاین بیمه ماهان، یک استارتاپ و کسب و کار نوین در حوزه خدمات بیمه است که خدمات بیمه‌ای متنوعی را به خریداران عرضه می‌کند. این کسب و کار با حمایت و سرمایه‌گذاری هواپیمایی ماهان کار خود را شروع کرده است.

در ادامه به گفتگوی علیرضا کرمی مدیر فنی فروشگاه آنلاین بیمه ماهان می‌پردازیم.

ایلنا؛ خودتان را معرفی کنید؟

من علیرضا کرمی هستم، متولد ۱۳۶۴ و کارشناسی ارشد مدیریت مالی از دانشگاه علامه دارم.

ایلنا؛در مورد فروشگاه آنلاین بیمه ماهان توضیح دهید؟

در واقع ما پیش از هر چیز خود را یک استارت‌آپ و کسب‌وکار نوین در حوزه خدمات بیمه می‌دانیم. ما فروشگاه آنلاین به عنوان بازاریاب اینترنتی خرید بیمه هستیم و افراد می‌توانند با وارد شدن به وب‌سایت ما بیمه نامه‌های مختلف خرید کنند نکته قابل ذکر این فروشگاه این است که قبل از خرید، افراد می‌توانند قیمت‌ها را با هم مقایسه کنند و راجع به این که بیمه‌نامه خریداری شده چه پوشش‌هایی دارد آگاه شوند.

ایلنا؛ فروشگاه آنلاین بیمه ماهان چگونه شکل گرفت؟

ما چند سالی در صنعت بیمه فعالیت داشتیم و احساس می‌کردیم که یک خلا در مورد خرید بیمه وجود دارد و آن این است که افراد برای جمع‌آوری اطلاعات برای خرید واقعا دچار مشکل هستند.

یعنی هر فردی باید به نماینده شرکت‌های بیمه مختلف یا به کارگزاری‌های بیمه مراجعه می‌کرد و بعد از اینکه استعلام قیمت می‌گرفت به نماینده منتخب خود مراجعه می‌کرد تا بیمه‌نامه را برای او صادر کند که این کار معمولا آنقدر زمان‌بر بود که بیشتر افراد انجام نمی‌دادند و به شکل سنتی به اولین نماینده مراجعه می‌کردند و خرید خود را انجام می‌دادند. به همین دلیل تصمیم به ایجاد فروشگاه آنلاین بیمه ماهان کردیم.

ایلنا؛ فرآیند مطالعاتی فروشگاه آنلاین بیمه ماهان چه مدت طول کشید؟

فروشگاه آنلاین بیمه ماهان، تجربه بیش از ۵ سال کار ما در صنعت بود که بابتش هزینه‌های زیادی دادیم تا به درکی درست از نیازهای مشتریان و خواسته‌های آنها برسیم. ما سعی می‌کنیم براساس دستورالعمل عرضه‌کنندگان محصولات بیمه‌ای با بازاریابان برخط (آنلاین) عمل کنیم.

ایلنا؛ اسم ماهان را چرا برای این فروشگاه آنلاین بیمه انتخاب کردید؟

یکی از سرمایه‌گذاران ما در این کار شرکت هواپیمایی ماهان است. برند هواپیمایی ماهان برای بیشتر افراد شناخته شده است. ما هم سعی کردیم از همین برند و سرمایه‌های تجربی این شرکت در بازاریابی اینترنتی خود نیز استفاده کنیم.

ایلنا؛ کار عملیاتی فروشگاه آنلاین بیمه ماهان از چه زمانی شروع شد؟

تقریبا از اواساط سال ۹۶ شروع عملیات را داشتیم و از ابتدای سال ۲۰۱۸ با فروش بیمه مسافرتی کار را رسما آغاز کردیم.

ایلنا؛ فرآیند تیم‌سازی فروشگاه آنلاین بیمه ماهان چه شکلی انجام شد؟

هسته اولیه فروشگاه آنلاین بیمه ماهان شامل دو نفر است ما با یکدیگر دوست بودیم و تصمیم به انجام این کار گرفتیم و همین طور که گفتم ما سابقه فعالیت در صنعت بیمه را داشتیم و خوب توانستیم با کمک گرفتن از یک تیم برنامه‌نویس مجرب در کنار خود مسیر را شروع کنیم.

ایلنا؛ مدل درآمدی فروشگاه بیمه ماهان چگونه است؟

ما با معرفی افراد به نمایندگی‌ها و کارگزاری بیمه کمیسونی می‌گیریم. در حقیقت به روش آنلاین بازاریابی می‌کنیم. ما تنها در چارچوب ضوابط انعقاد قرارداد همکاری عرضه‌کنندگان محصولات بیمه‌ای با بازاریابان برخط (آنلاین) طبق ضوابط بیمه مرکزی اقدام به فعالیت می‌کنیم.

ایلنا؛ برنامه های آتی فروشگاه آنلاین بیمه ماهان چیست؟

فعلا فاز توسعه فروشگاه آنلاین بیمه ماهان را در پیش داریم و اضافه کردن بیمه‌های ثالث، بدنه، عمر و همچنین بیمه حوادث از جمله کارهایی هستند که باید انجام شود.

ایلنا؛ فروشگاه آنلاین بیمه ماهان چقدر توانسته اشتغال‌زایی داشته باشد؟

به طور مستقیم تقریبا ۲۰ نفر و خیلی‌ها هم به صورت غیر مستقیم در قالب نمایندگی‌ها و کارگزاری‌ها با ما کار می‌کنند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.