میزان رضایت کاربران ایرانی از سرویس دهنده های اینترنت

خدمات اینترنت و موضوع رضایت از آن همیشه با بحث‌ها و چالش‌های مختلفی روبه‌رو بوده است، بی شک، یکی از مهم‌ترین عوامل انتخاب یک سرویس اینترنت، میزان رضایت دیگر کاربران جامعه از آن سرویس است.

به گزارش سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، نظرسنجی آنلاینی را در میان کاربران اینترنت پرسرعت در سراسر کشور برگزار می‌کند و از کاربران می‌خواهد میزان رضایت خود را از سرویس دهندگان اینترنت پرسرعت مشخص کنند. بر اساس آخرین نتایج این نظرسنجی که برای ۶ ماهه دوم سال ۱۳۹۷ انجام شده، شرکت شاتل در رتبه اول و شرکت های داتک و های وب در رتبه های دوم و سوم این نظرسنجی قرار گرفته‌اند. گفتنی‌ست گروه فناوری ارتباطات و اطلاعات شاتل در دوره‌های مختلف برگزاری این نظرسنجی همواره موفق به دریافت بالاترین نمره رضایت کاربران شده است.

این طرح به همت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دوره‌های مختلف زمانی برای سنجش میزان رضایت کاربران از خدمات حوزه اینترنت و دیجیتال برگزار می‌شود و در آن کاربران طی یک نظرسنجی، عملکرد و کیفیت خدمات اپراتورهای ارایه کننده‌ی اینترنت پرسرعت، اینترنت بی‌سیم ثابت و ارتباطات ماهواره‌ای را مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

دکمه بازگشت به بالا