تاریخ انتشار : شنبه 27 شهریور 1400 - 14:22
کد خبر : 36099

مشکل اینترنت وزارت بهداشت حل شد

مشکل اینترنت وزارت بهداشت حل شد
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات گفت: به علت مشکلات نرم‌افزاری حادث‌شده در یکی از مراکز مخابراتی شهر تهران، حوزه ارتباطی وزارت بهداشت دچار اختلالاتی شده بود که اکنون این مشکل حل شده است.

به گزارش جیب نیوز ساعتی پیش مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از قطعی شبکه اینترنتی وزارت بهداشت توسط مخابرات استان تهران خبر داد و اعلام کرد مراکز واکسیناسیون قادر به ثبت واکسن نیستند و هر ساعت قطعی ارتباط وزارت بهداشت باعث ایجاد مشکل برای صدهزار مراجعه کننده به مراکز واکسیناسیون می‌شود.

مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت از وزیر محترم ارتباطات و مسئولان ذیربط این وزارتخانه درخواست کرده بود با درک شرایط موجود، ضمن دستور فوری به برقراری مجدد ارتباط، جلوی تکرار این موضوع را بگیرند.

در این راستا محمدرضا بیدخام -مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات- در گفت‌وگو با ایسنا درباره علت این مشکل گفت: به علت مشکلات نرم‌افزاری حادث‌شده در یکی از مراکز مخابراتی شهر تهران، دچار اختلالاتی در حوزه ارتباطی وزارت بهداشت بودیم که بعد از ۳۰ دقیقه کلیه ارتباطات حوزه وزارت بهداشت نرمال شد و در حال حاضر شاهد هیچ مشکلی را شاهد نیستیم.

بیدخام با بیان اینکه تمام تلاش ما این است که اختلالات شبکه مخابراتی به حداقل ممکن برسد، خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع در بخش واکسیناسیون و تلاش کارکنان شرکت، در کمترین زمان ممکن این اختلال برطرف و شبکه ارتباطی مخابرات تهران به حالت پایدار بازگشت و هم‌اکنون مشکل ارتباطی وزارت بهداشت به‌صورت کامل برطرف شده است. همچنین رصد و پایش لحظهای وضعیت شبکه به‌صورت ویژه در حال انجام است تا از تکرار چنین مواردی جلوگیری شده و از ثبات و پایداری وضعیت شبکه اطمینان حاصل شود.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.