تاریخ انتشار : سه شنبه 30 مرداد 1397 - 15:30
کد خبر : 6130
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای مدیران کوچک بیمه گرفتار بازی های کوچک / چرا مدیرعاملان شرکت های بیمه از یک کانال تلگرامی می ترسند؟ بسته هستند

مدیران کوچک بیمه گرفتار بازی های کوچک / چرا مدیرعاملان شرکت های بیمه از یک کانال تلگرامی می ترسند؟

مدیران کوچک بیمه  گرفتار بازی های کوچک / چرا مدیرعاملان شرکت های بیمه از یک کانال تلگرامی می ترسند؟

مدتهاست نحوه فعالیت یک کانال تلگرامی که گفته می شود منتسب به یکی از کارکنان شرکت های بیمه  بزرگ دولتی است، نقل محافل شده تا جائی که گاها شنیده می شود حتی شبکه بانکی نیز از وجود این کانال تلگرامی در صنعت بیمه اظهار شگفتی کرده اند که چگونه اخبار صنعت بیمه این گونه بی

مدتهاست نحوه فعالیت یک کانال تلگرامی که گفته می شود منتسب به یکی از کارکنان شرکت های بیمه  بزرگ دولتی است، نقل محافل شده تا جائی که گاها شنیده می شود حتی شبکه بانکی نیز از وجود این کانال تلگرامی در صنعت بیمه اظهار شگفتی کرده اند که چگونه اخبار صنعت بیمه این گونه بی محابا و بدون سندیت در اختیار یک کانال قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار جیب نیوز، در حالی این کانال تلگرامی طی مدت فعالیت خود اقدام به نشر اکاذیب در قالب توهین و افتراء نسبت به شرکت های بیمه کرده که چندین بار با شکایت برخی مدیران بیمه ای تلاش شده از فعالیت آن جلوگیری شود اما در نهایت با وساطت برخی گروه های خاص این اقدامات قانونی به نتیجه ای نرسیده است.

اما این سوال در  محافل بیمه ای همچنان مطرح است که این کانال تلگرامی که در واقعی بودن اعضای آن جای بسیار شک و شبهه است، از سوی چه کسانی هدایت می شود که تا کنون با وجود انتشار اکاذیب و اخبار کذب  به حیات خود ادامه می دهد و منبع درآمدش کجاست؟

و سوال مهمتر اینکه چرا مدیران عامل بیمه ای از یک رسانه غیر رسمی اینگونه می هراسند تا جائی که گاها زد و بندهای خاصی بین آن ها رد و بدل می شود که قابل تامل است! شبکه اطلاع رسانی که اکنون از سوی دولت جهموری اسلامی ایران حائز فیلترینگ شده و عملا فعالیت در ان غیر فانونی محسوب می شود!

این زود و بندهای خاص تا جائی ادامه پیدا کرده که گاها مدیران بیمه ای، ادمین کانال مذکور را به نهان خانه خود دعوت کرده اند تا شاید افشاء گری هایش که اغلب فاقد پایه و اساس بوده را متوقف کند و حتی کار تا جائی پیش رفته که از این کانال غیر رسمی و غیر قانونی برای اهداف خود بهره گرفته اند همچنان که اخیرا افراد خاصی جهت مدیرعاملی برای شرکت های مختلف از سوی این کانال معرفی می شوند که کاملا مشخص است چه خط و خطوطی را دنبال می کنند.

البته این چالش  زمانی اسفناک تر می شود که حتی پای نهاد نظارت بیمه ای هم به میان می آید.

جالب آنجاست که مدیران بیمه ای چندین رسانه و خبرگزاری معتبر عمومی و تخصصی را رها کرده اند و تلاش می کنند اهداف و مقاصد خاص خود را از طریق این شبکه مجازی غیر قانونی پیش ببرند شاید برای انها ثابت شده که رسانه های واقعی و رسمی که دارای مجوز هستند حاضر نخواهند بود که بازیچه اهداف انها شوند.

نمونه های عینی نشان داده برخی افراد در صنعت بیمه که سودای مدیر عاملی دارند با ارتباط گرفتن با شخص مزبور اولا تلاش می کنند از ترکش مطالب درست و غلط وی در امان باشند و ثانیا با تعاملات خاص خود در تلاشند تا این کانال را محلی برای تبلیغ خود کنند.

این نحوه رفتار مدیران و فعالان بیمه ای جای بسی شگفتی دارد که چگونه این مدیران چندین رسانه تخصصی و عمومی معتبر را کنار گذاشته اند و تمام هم و غمشان این است که این شبه رسانه غیر قانونی چه می نویسد و چه می گوید!

متاسفانه هراس مدیران بیمه ای نشان می دهد که تا چه اندازه اخبار دم دستی در صنعت کوچک بیمه در کف بازار است و تا چه اندازه مدیران عامل جایگاه مدیریتی خویش را فراموش کرده اند و دل به اخبار بی مقدار و کوچک می سپارند تا جائی که از هراس یک کانال تلگرامی وابسته به یک شرکت بیمه بزرگ اخلاق حرفه ای را زیر پا می گذارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.