قائم مقام از ساختار وزارت نیرو حذف شد/ ۳ انتصاب جدید در مجموعه وزارت نیرو

عصر دیروز سه انتصاب جدید در مجموعه وزارت نیرو با حضور وزیر نیرو انجام گرفت که در مهمترین تغییرات، قائم مقام از ساختار وزارت نیرو حذف شد.

به گزارش تسنیم، عصر دیروز سه انتصاب جدید در مجموعه وزارت نیرو رخ داد. در اولین انتصاب، ستار محمودی قائم مقام باسابقه وزیر نیرو، در جلسه شورای معاونین این وزارتخانه، با صدور حکمی به عنوان مشاور عالی وزیر منصوب شد.

طبق اعلام وزارت نیرو، اخیرا بر اساس قوانین جدید سازمان اداری و استخدامی کشور، پست قائم‌مقام وزیر از ساختار وزارتخانه‌ها حذف شده که بر این اساس، رضا ادکانیان، قائم‌مقام خود را به عنوان مشاور عالی این ورارتخانه منصوب کرد.

ستار محمودی پیش از این سوابقی همچون سرپرستی وزارت نیرو، قائم مقام وزیر نیرو، مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران را عهده دار بوده است.

دومین انتصاب مربوط به شرکت مهم و پرکار آب و فاضلاب تهران بود که این روزها مسئولیت مهم مدیریت شبکه آب استان تهران به خصوص کلانشهر تهران را در روزهای پیک مصرف، در سالی که به عنوان دومین سال کم آب نیم قرن اخیر لقب گرفته، دارد.

محمد پرورش که سالها در سمت مدیرعاملی شرکت آب و فاضلاب تهران فعالیت می کرد، عصر دیروز از این سمت برکنار شد و محمدرضا بختیاری مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران، به جای وی منصوب شد. هنوز جایگزینی برای بختیاری در شرکت آب منطقه ای تهران مشخص نشده است.

سومین انتصاب به معرفی و تعیین یک مشاور جدید برای وزیر نیرو برمی گردد. با صدور حکمی، مولود شیوا که مشاور مدیرعامل ساتبا (سازمان انرژی‌های نو و بهره‌وری انرژی ایران) در امور بانوان و خانواده بود، به عنوان مشاور وزیر نیرو در امور زنان و خانواده منصوب شد.

دکمه بازگشت به بالا