تاریخ انتشار : شنبه 15 اردیبهشت 1397 - 15:02
کد خبر : 125

عقب‌نشینی شاخص بورس تا کانال ۹۲ هزار واحد

عقب‌نشینی شاخص بورس تا کانال ۹۲ هزار واحد

به گزارش تسنیم، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه تعداد ۳۶۱۱میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش ۱۰ هزار و ۶۵میلیارد تومان در ۴۱هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت ۵۱۱واحدی در ارتفاع ۹۳هزار و ۱۰۰واحد قرار گرفت. بیشترین تأثیر منفی بر حرکت دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی

به گزارش تسنیم، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه تعداد ۳۶۱۱میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش ۱۰ هزار و ۶۵میلیارد تومان در ۴۱هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت ۵۱۱واحدی در ارتفاع ۹۳هزار و ۱۰۰واحد قرار گرفت.

بیشترین تأثیر منفی بر حرکت دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی صنایع پتروشیمی خلیج فارس، ملی صنایع مس ایران و پالایش نفت اصفهان شد و در مقابل نمادهای معاملاتی پتروشیمی مبین، معدنی و صنعتی چادرملو و پتروشیمی جم با رشد خود مانع افت بیشتر شاخص شدند.

شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم روز منفی را پشت سر گذاشتند به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) ۱۶۰واحد، کل (هموزن) ۸۳واحد، قیمت (هموزن) ۶۲واحد، آزاد شناور ۵۲۴واحد و شاخص‌های‌ بازار اول و دوم به ترتیب ۳۲۹ و ۱۲۶۹واحد افت کردند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۲۹۱میلیون ورقه به‌ارزش ۱۷۰میلیارد تومان در ۳۰هزار نوبت، آیفکس ۱۵.۲واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۰۴۱واحد قرار گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.