تاریخ انتشار : یکشنبه 3 تیر 1397 - 11:09
کد خبر : 2927

شرایط فروش محصولات رنو تا پایان تیرماه + جدول

شرایط فروش محصولات رنو تا پایان تیرماه + جدول

در تازه ترین شرایط فروش محصولات رنو شاهد خودروهایی همچون رنو کولئوس، رنو تلیسمان و همچنین کراس اوور رنو داستر در مدل‌ های تک محور محرک و یا چهار چرخ محرک هستیم. در این طرح فروش برای خریداران نقدی ۳ تا ۴ میلیون تومان تخفیف در نظر گرفته شده است . به گزارش اقتصاد نیوز

در تازه ترین شرایط فروش محصولات رنو شاهد خودروهایی همچون رنو کولئوس، رنو تلیسمان و همچنین کراس اوور رنو داستر در مدل‌ های تک محور محرک و یا چهار چرخ محرک هستیم. در این طرح فروش برای خریداران نقدی ۳ تا ۴ میلیون تومان تخفیف در نظر گرفته شده است .

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از دیجیاتو؛ اول از همه در جدول ارائه شده در جدیدترین شرایط فروش محصولات رنو از سوی نگین خودرو، می ‌توان شاهد حضور خودروی شاسی بلند “رنو کولیوس” بود که در مدل‌ های ۲۰۱۸ و با پیش پرداخت‌ های متنوع ۱۱۰ میلیون تومانی، ۱۰۰ میلیون تومانی و ۹۰ میلیون تومانی در اختیار مشتریان قرار می ‌گیرد که به ترتیب موعد تحویل ۱۲۰ روز، ۱۵۰ روز و ۱۸۰ روز کاری را خواهند داشت.

در بخش دوم شرایط فروش محصولات رنو، خودروی سدان “رنو تلیسمان” دیده می‌‌ شود که تنها با پیش پرداخت اولیه ۱۰۰ میلیون ثبت سفارش می‌ شود که با توجه به جدول ارائه شده از سوی نگین خودرو، بعد از ۱۸۰ روز کاری به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

در آخر هم به خودروی کراس اوور “رنو داستر” خواهیم رسید که در شرایط فروش مشارکتی نگین خودرو در مدل‌های ۲۰۱۸ و همچنین در ۲ تیپ دیفرانسیل جلو یا چهارچرخ محرک ثبت سفارش می‌ شود.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.