تاریخ انتشار : یکشنبه 10 شهریور 1398 - 14:54
کد خبر : 18540

شاهین آرپناهی مدیرعامل اپراتور تالیا شد

شاهین آرپناهی مدیرعامل اپراتور تالیا شد

به گزارش جیب نیوز ، پیرو تشکیل مجمع عمومی عادی شرکت گسترش ارتباطات تالیا اعضای جدید هیأت مدیره این شرکت انتخاب و در اولین جلسه هیأت مدیره، شاهین آرپناهی به عنوان مدیرعامل جدید تالیا انتخاب و معرفی شد. شاهین آرپناهی پیش از این مدیرکل ارتباطات و سخنگوی همراه اول بود. وی پیشتر مدیرکل برند و

به گزارش جیب نیوز ، پیرو تشکیل مجمع عمومی عادی شرکت گسترش ارتباطات تالیا اعضای جدید هیأت مدیره این شرکت انتخاب و در اولین جلسه هیأت مدیره، شاهین آرپناهی به عنوان مدیرعامل جدید تالیا انتخاب و معرفی شد.

شاهین آرپناهی پیش از این مدیرکل ارتباطات و سخنگوی همراه اول بود. وی پیشتر مدیرکل برند و ارتباطات اپراتور رایتل و سخنگوی این اپراتور بود که خلق و رونمایی از برند رایتل از جمله اقدامات شاخص آن مقطع شمرده می شود. وی همچنین سوابقی همچون مدیریت بازاریابی و فروش شرکت پارس خودرو و بیش از یک دهه تدریس در دانشگاه های دولتی را در کارنامه کاری خود دارد.

آرپناهی دانش آموخته MBA با گرایش بازاریابی از دانشگاه تهران است و تحصیلات خود در مقطع دکتری تخصصی مدیریت بازاریابی را در این دانشگاه ادامه داده است. وی همچنین دارای مدرک کارشناسی آمار و کارشناسی ارشد آمار ریاضی است.

انتظار میرود که با تغییرات مدیریتی صورت گرفته، شاهد دور جدیدی از فعالیت اپراتور تالیا و احیاء و بازیابی جایگاه تالیا به عنوان یک اپراتور در صنعت تله کام کشور باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.