تاریخ انتشار : سه شنبه 24 اردیبهشت 1398 - 15:56
کد خبر : 15173

توضیحات رضوی درباره سرمایه‌گذاری‌اش در سریال شهرزاد

توضیحات رضوی درباره سرمایه‌گذاری‌اش در سریال شهرزاد

هادی رضوی در دفاعیات خود گفت: ۷ تا ۸ میلیارد تومان هزینه شهرزاد شد که پولش را هم امامی هنوز به من نداده است.

به گزارش تسنیم، هادی رضوی متهم به اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور که محاکمه وی به همراه ۳۰ متهم دیگر پرونده از صبح امروز در شعبه سوم دادگاه رسیدگی به مفاسد اقتصادی برگزار شده است در بخشی از دفاعیات خود گفت: شرکت دام از بانک سرمایه تقاضای ضمانت انجام تعهدات کرده و می‌گوید خودش قرارداد را برای آنها فرستاده. در نامه ذینفع من هم نوشته شده است که فلان قرارداد و با شماره فلان.من باید التماس می‌کردم که دادگاه علنی برگزار شود و مدارک مستندم را ارائه کنم و خدا را شکر اکنون این فرصت پدید آمده است.

وی سپس با بیان اینکه مصوبه ضمانتنامه او در بانک مرکزی ۵۰ میلیارد است افزود: من اگر می‌خواستم ببندم چرا با شرکت دام که دولتی است این کار را بکنم. شرکت صوری به نام خودم تاسیس می‌کردم و این کار را انجام می‌دادم. به شرکت دام گفتند که قراردادها جعلی است در صورتی که چرخه اعتباری قرارداد صحیح است و شرکت دام خودش هم می‌گوید قرارداد را خودم دادم و رضوی کاره‌ای نیست.

این متهم با بیان اینکه اگر کسی بدهی داشته باشد سیستم سپام بانک مرکزی کد صدور ضمانتنامه به او نمی‌دهد گفت: تمام ضمانتنامه‌های من کد «سپام» دارد.

رضوی سپس با بیان اینکه تسهیلات بگیرها وام خود را در صورتهای مالیاتی‌شان ذکر نمی‌کنند مدعی شد که او این کار را نکرده، وام را گرفته، فروخته و مالیاتش را هم اظهار کرده است.

وی سپس به جلسه‌ای با حضور خودش با آقایان تورک و قهرمانی اشاره کرد و مدعی شد که آقای تورک در آن جلسه از وی خواسته تا ۲۲ میلیارد از وثیقه‌اش را به رهن شرکت دام ببرد و قال قضیه را بکند.

رضوی با بیان اینکه این موضوع صورتجلسه شده است گفت: در آن جلسه آقای قهرمانی گفت ملکش نمی‌ارزد که آقای تورک نیز گفت من خودم ملک را کارشناسی می‌کنم.

رضوی در خصوص موضوع پرداخت ۶۰ میلیون تومان به فردی به نام علائی نیز با اشاره به اینکه پرداخت ۶۰ میلیون رشوه برای دریافت ۸۰ میلیارد وام منطقی نیست، مدعی شد که این مبلغ را طی درخواست برای اعزام زائر به مشهد مقدس پرداخت کرده است و در این باره افزود: به من گفتند که دارند مسجدی می‌سازند و با سربرگ هیئت این مبلغ را درخواست کردند که پول هم به حساب هیئت ریخته شده است. ۶۰ میلیون هم نبوده بلکه ۲۰ میلیون تومان بوده که دو، سه بار رفته و برگشته فاکتورهای هزینه‌هایشان هم هست و پول را هم به من برگردانده‌اند.

وی سپس از بازجویش به نام شاه‌بختی نام برد و گفت: ما با ایشان داستان داشتیم روزانه ۵ تا ۶ ساعت بازجویی می‌کرد، می‌رفت یک دور می‌زد و برمی‌گشت. ابدا اجازه حضور وکیل نمی‌داد و می‌گفتم وکیل ندارم می‌گفت، بنویس که دلاویز فلان پول را گرفته. به من می‌گفت رفتی کره جنوبی و تمام مدیران بانک سرمایه را هم بردی. خلاف‌هایت را تگنویسی کن و من هم چند صفحه نوشتم که به تمام مراکز فساد و فحشاء رفتم و بعد نگاه کرد و آمد و گفت تو اصلا کره جنوبی نرفتی. بعد می‌گفت خلاف‌های دیگران را بنویس.

وی سپس با طرح این ادعا که نکویی مدیر روزنامه قانون ۸۰ میلیارد گرفته و الان ۴۰ میلیاردش در حساب است و بقیه را جای دیگری برده افزود: حالا من که ۸۰ میلیارد را بازگرداندم شدم اخلالگر.

رضوی سپس مدعی شد که یک سال است شکایت می‌کند که علیه‌اش پرونده‌سازی شده اما یکبار او را نخواسته‌اند تا درباره ادعایش که گفته فلانی تقاضای رشوه کرده است توضیح دهد.

وی با بیان اینکه تلویزیون ضدانقلاب وی‌.او‌.ای سه برنامه ویژه درباره او ساخته است گفت: فرد پدرسوخته‌ای به نام مهدی فلاحت‌نژاد این برنامه‌ها را ساخته است. قاچاق خودرو می‌شود نماینده مجلس مصاحبه می‌کند و می‌گوید پرونده داماد وزیر در این خصوص مفتوح است.

رضوی سپس با این ادعا که تجهیز استودیو و محصولات استودیویی از سال ۶۳ شغل خانوادگی و پدری اوست، گفت: سالن برج میلاد را از سال ۸۹ من تجهیز و راه‌اندازی کردم و تا سال ۹۶ بهره‌بردار آن بودم.

وی سپس در رابطه با اینکه دلاویز برای او وام می‌گرفته است، گفت: شما که می‌گویید من خودم مرکز رانت هستم، پس دلاویز باید آویزان من بشود؛ من از طریق او وام بگیرم؟

رضوی سپس مدعی اعترافات دیکته شده علیه دلاویز شد و افزود: آقای شاه‌بختی که دشمن خونی من بود دلاویز را احضار کرد، اما آن اعترافات منجر به بازداشت دلاویز نشد.

وی در خصوص سرمایه‌گذاری در سریال خانگی شهرزاد گفت: ۷ تا ۸ میلیارد تومان هزینه شهرزاد شد که پولش را هم امامی هنوز به من نداده و جالب است در آگاهی به من می‌گفتند بنویس که از امامی طلب نداری. ۵۰ درصد فصل یک شهرزاد متعلق به من بود و وقتی داشتند ۵۰ درصد شهرزاد دو را به مبلغ ۱۵ میلیارد به بانک سرمایه می‌فروختند من به آقای خانی گفتم که این ۵۰ درصد برای من است تا کنسلش کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.