تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 مهر 1400 - 9:45
کد خبر : 37646

تازه واردان به گزارش کیفی خودروهای داخلی در شهریور ماه

تازه واردان به گزارش کیفی خودروهای داخلی در شهریور ماه
پس از توقف تولید پژو ۲۰۰۸ با پنج ستاره کیفی، دناپلاس توربو اتوماتیک تنها خودرو با این سطح کیفی در جداول ارزیابی بود، حال اما در گزارش ارزیابی شهریور ماه حضور دو خودرو جدید دیگنتی شرکت بهمن‌موتور و تارا ایران‌خودرو دیده می‌شود که به ترتیب پنج ستاره و چهار ستاره کیفی را به خود اختصاص داده‌اند.

به گزارش جیب نیوزبراساس گزارش ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) از خودروهای سواری تولیدی در شهریور ماه خودروسازان داخلی، با کیفیت‌ترین خودرو دناپلاس توربواتوماتیک ایران‌خودرو و دیگنتی بهمن‌موتور با کسب پنج ستاره کیفی هستند و پس از آن هشت خودرو چهار ستاره ( با ورود تارا به ارزشیابی‌های کیفی) و ۱۹ خودرو سه ستاره قرار گرفته‌اند؛ کم‌کیفیت‌ترین خودروی تولید خودروسازان داخلی در بخش سواری،  MVM X۳۳ S  مدیران‌خودرو شناخته شده است که همچنان دو ستاره تولید می‌شود.

طبق ارزیابی صورت گرفته در سطح قیمتی ۱ تنها به خودرو تیگو ۷ مدیران‌خودرو اشاره شده که سه ستاره از پنج ستاره کیفی را به خود اختصاص داده است.

در خودروهای در سطح قیمتی ۲، محصول تازه گروه بهمن موتور (دیگنتی) پنج ستاره و هایما S۷ اتوماتیک (ایران‌خودرو خراسان) چهار ستاره کیفی را کسب کرده‌ و در رده خودروهای باکیفیت قرار گرفته‌اند.

پس از آن‌ها در این سطح قیمتی، محصولاتی همچون جک S۳ و جک S۳ (بهمن موتور)، تیگو ۵ و آریزو ۵ توربو (مدیران‌خودرو) و SWM G۰۱ (سیف‌خودرو) سه ستاره‌ای شده‌اند.

در سطح قیمتی ۲، MVM X۳۳ S تنها محصول دو ستاره کیفی گزارش‌ ارزیابی کیفیت سواری‌های تولیدی شهریور ماه ۱۴۰۰ است.

در ارزیابی سطح کیفی خودروهای تولید شهریور ماه، مجدد  خبری از خودروهای در گروه قیمتی ۳ نیست؛ این درحالیست که در ارزیابی تیرماه امسال، تنها به برلیانس H۳۳۰  اتوماتیک با سه ستاره کیفی اشاره شده بود.

در سطح قیمتی ۴ نیز در میان خودروهای سواری تولیدی همانطور که اشاره شد، همچنان در صدر جدول دناپلاس توربواتوماتیک با پنج ستاره کیفی قرار گرفته و  پس از آن پژو ۲۰۷ در سه مدل ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما، ۲۰۷ اتوماتیک و ۲۰۷ دنده‌ای، تارا و دناپلاس موفق به کسب چهار ستاره کیفی شده‌اند.

همچنین در سطح قیمتی ۴، خودروهای پژو ۲۰۶، دنا، رانا پلاس، پژو پارس (ایران‌خودرو، ایران‌خودرو مازندران، خراسان، فارس و کرمانشاه)، سورن پلاس (ایران‌خودرو تبریز)، پژو ۴۰۵ ایران‌خودرو خراسان و سمند تبریز نیز سه ستاره‌ای شده‌اند.

در نهایت نیز در سطح قیمتی ۵، خودرو کوییک و کوییک S (سایپا) چهار ستاره کیفی را کسب کرده است.

پس از آن کوییک R، ساینا و ساینا S همگی تولید پارس خودرو، تیبا ۲ (سایپا) و تیبا (سایپا-سیتروئن) و ساینا کاشان (سایپا-سیتروئن) همگی در رده خودروهای با سطح کیفیت سه ستاره کیفی قرار گرفته‌اند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.