تاریخ انتشار : یکشنبه 25 مهر 1400 - 11:52
کد خبر : 37499
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای برترین شهرهای آمریکا از نظر امنیت اقتصادی بسته هستند

برترین شهرهای آمریکا از نظر امنیت اقتصادی

برترین شهرهای آمریکا از نظر امنیت اقتصادی
هیچ کدام از شهرهای بزرگ آمریکا در رتبه بندی برترین شهرهای آمریکا از نظر امنیت اقتصادی قرار نگرفته اند.

به گزارش جیب نیوز به نقل از فاکس بیزینس، اگرچه در نظر بسیاری از ما امنیت تنها شامل مباحثی نظیر در امان ماندن از جرم و جنایت است اما امنیت اقتصادی یکی از شاخصه های اصلی اقتصادی محسوب می شود که باعث رضایتمندی یا نارضایتی شهروندان از شرایط موجود می شود. امنیت اقتصادی می تواند طیف وسیعی از موضوعات از حمایت های قانونی از کسب و کارها گرفته تا امکانات شهری برای خانواده ها را شامل شود.

نتایج یک مطالعه تازه انجام شده نشان می دهد که نگرانی های اقتصادی باعث می شود کسب و کارهای این کشور به طور متوسط متحمل یک هزینه اضافه ۱۲ هزار دلاری شوند. رتبه بندی امسال شهرهای آمریکا از نظر اقتصادی بر اساس نظرسنجی از خانواده ها و کسب و کارها و بر اساس شاخصه های مختلفی نظیر حمایت های قانونی، پوشش بیمه ای، زیرساخت های بهداشتی و آموزشی، امنیت قضایی و نرخ ورشکستگی اعلام شده است.

۱- ویرجینیا بیچ- ویرجینیا

از شهرهای کوچک ساحلی آمریکا که به دلیل آب و هوای معتدل و هزینه های پایین زندگی به یکی از محبوب ترین مقاصد بازنشستگی سالمندان این ایالت و ایالت های همجوار تبدیل شده است

۲- هندرسون- نوادا

برخلاف لاس وگاس که به عنوان بزرگ ترین شهر نوادا، یک شهر پرهیاهو و گران قیمت محسوب می شود، هندرسون با وجود اینکه دومین شهر بزرگ نوادا است اما جریان زندگی در آن آرام و هزینه ها نیز پایین تر از بسیاری از نقاط دیگر ایالت است.

۳- ال پاسو- تگزاس

شاید دیدن شهری در نزدیکی مرز مکزیک در این رتبه بندی عجیب باشد اما ال پاسو در سال های اخیر پیشرفت های زیادی در زمینه امنیت داشته و اکنون به یکی از امن ترین شهرهای تگزاس تبدیل شده است.

۴- هونولولو- هاوایی

با وجود هزینه های بسیار بالای زندگی، آب و هوای مناسب، زیرساخت های خوب و همچنین درآمد بالای ساکنانش یکی از بهترین وضعیت ها را از نظر امنیت اقتصادی دارد.

۵- سن دیگو- کالیفرنیا

این شهر در سال های اخیر پیشرفت های زیرساختی قابل توجهی داشته است.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.