تاریخ انتشار : دوشنبه 30 اردیبهشت 1398 - 8:18
کد خبر : 15331
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای افزایش حقوق سال ۹۸ فرهنگیان تعیین تکلیف شد بسته هستند

افزایش حقوق سال ۹۸ فرهنگیان تعیین تکلیف شد

افزایش حقوق سال ۹۸ فرهنگیان تعیین تکلیف شد

معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در تشریح صدور احکام کارگزینی و افزایش حقوق سال ۹۸ فرهنگیان اطلاعیه‌ای صادر کرد. به گزارش مشرق، معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع با اشاره به انتشار برخی اخبار در مورد صدور احکام کارگزینی افزایش حقوق سال ۹۸ فرهنگیان اطلاعیه‌ای صادر کرد و در مورد موضوع

معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در تشریح صدور احکام کارگزینی و افزایش حقوق سال ۹۸ فرهنگیان اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش مشرق، معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع با اشاره به انتشار برخی اخبار در مورد صدور احکام کارگزینی افزایش حقوق سال ۹۸ فرهنگیان اطلاعیه‌ای صادر کرد و در مورد موضوع افزایش حقوق تمامی کارکنان مشمول ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان که دوره کارآموزی خود را سپری کرده و از مهرماه ۱۳۹۷ حکم پیمانی آنان صادر شده است و همچنین دانشجو معلمانی که در حال حاضر در دانشگاه‌های فرهنگیان و شهیدرجایی به تحصیل اشتغال دارند، توضیحاتی ارایه داد. متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

به استحضار همکاران محترم فرهنگی می‌رساند معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع در اجرای تصویب نامه شماره ۸۷۲۴/ ت ۵۶۴۸۵ ه مورخ ۱۳۹۸.۰۱.۳۱ هیئت محترم وزیران فرآیند صدور احکام پرسنلی و اعمال ضریب افزایش حقوق سال جاری را براساس مفاد تصویب نامه یاد شده آغاز و در حال حاضر در مراحل پایانی این امر به سر می‌برد، در این رابطه و با توجه به مباحثی که در فضای مجازی مطرح شده است، موارد زیر باید مورد توجه قرار گیرد:
۱- تمامی کارکنان مشمول ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان که دوره کارآموزی خود را سپری کرده و از مهرماه ۱۳۹۷ حکم پیمانی آنان صادر شده است، همانند سایر کارکنان وزارت آموزش و پرورش قلمداد شده و احکام پرسنلی آنان با اعمال ضریب افزایش حقوق ذیربط به زودی صادر می‌شود.

۲- دانشجو معلمانی که در حال حاضر در دانشگاه‌های فرهنگیان و شهیدرجایی به تحصیل اشتغال دارند، حقوق آنان براساس ماده (۶) قانون متعهدین خدمت به وزارت آموزش و پرورش تعیین میشود. با این وجود و در خصوص امکان تسری مفاد بند (ی) تبصره (۱۲) قانون بودجه سال ۱۳۹۸ به افزایش حقوق این عزیزان، مکاتبات و استعلامات لازم از سازمان اداری و استخدامی کشور انجام شده و موضوع مورد پیگیری وزیر محترم آموزش و پرورش قرار دارد.

در پایان از همکاران محترم درخواست می‌شود ضمن توجه به قوانین و مقررات ذیربط این اطمینان را داشته باشند که همکاران آنان در معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع برای احقاق حقوق همکاران مطابق قوانین و مقررات ذیربط نهایت تلاش را دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.