تاریخ انتشار : دوشنبه 25 تیر 1397 - 11:33
کد خبر : 4044

از سرگیری پروازهای نجف منوط به نامه طرف عراقی

از سرگیری پروازهای نجف منوط به نامه طرف عراقی

با توجه به منتشر شدن اخباری مبنی بر از سرگیری پروزاهای نجف در برخی از خبرگزاری ها، مسئولین مربوطه این موضوع را رد کردند و آغاز مجدد پروزاهای ایرانی به نجف را منوط به نامه طرف عراقی دانستند. به گزارش مشرق، رضا جعفرزاده در خصوص اخبار منتشر شده مبنی بر آغاز پروزاها به فرودگاه نجف

با توجه به منتشر شدن اخباری مبنی بر از سرگیری پروزاهای نجف در برخی از خبرگزاری ها، مسئولین مربوطه این موضوع را رد کردند و آغاز مجدد پروزاهای ایرانی به نجف را منوط به نامه طرف عراقی دانستند.

به گزارش مشرق، رضا جعفرزاده در خصوص اخبار منتشر شده مبنی بر آغاز پروزاها به فرودگاه نجف بیان کرد: پروازهای نجف به محض رسیدن نامه از سوی مسئولین فرودگاه نجف به دست انجمن شرکت‌های هواپیمایی از سر گرفته می‌شود.

وی در ادامه افزود: هنوز نامه‌ای از سوی مسئولین این فرودگاه به دست انجمن شرکت‌هایی هواپیمایی نرسیده است. به علاوه مسعود اسعدی سامانی دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی نیز در این باره گفت: هنوز هیچ نامه‌ای مبنی بر رفع مشکل فرودگاه نجف برای ما ارسال نشده و هیچ پروازی تا زمان اعلام قطعی رفع مشکل و ایمنی کامل در این فرودگاه انجام نخواهد شد. گفتنی طی چند روز اخیر پروزاهای زائرین ایرانی به فرودگاه نجف به علت قطعی برق و نبود ایمنی متوقف شده است.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.