تاریخ انتشار : سه شنبه 2 شهریور 1400 - 15:10
کد خبر : 34572
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای اجرای کمپین بیمه شخص واحد توسط بیمه دی کلید خورد بسته هستند

اجرای کمپین بیمه شخص واحد توسط بیمه دی کلید خورد

اجرای کمپین بیمه شخص واحد توسط بیمه دی کلید خورد
هدف اصلی کمپین شخص واحد، حمایت از افرادی است که به دلیل عضو نبودن در سازمان یا شرکت‌های بیش از ۵۰ نفر، امکان دریافت بیمه تکمیلی (بیمه درمان تکمیلی) را ندارند.

جیب نیوز- کمپین بیمه شخص واحد به عنوان یکی از بزرگترین کمپین‌های درمانی صنعت بیمه کشور، توسط شرکت بیمه دی در سراسر کشور آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه دی، کمپین جدید این شرکت با هدف معرفی بیمه شخص واحد به عنوان بیمه درمان انفرادی به تمام ایرانیان به ویژه کسب‌وکارهای مختلف و زنان خانه‌دار، از هفته آخر مردادماه در سراسر کشور آغاز شده است و به مدت دوماه ادامه خواهد داشت.

هدف اصلی کمپین شخص واحد، حمایت از افرادی است که به دلیل عضو نبودن در سازمان یا شرکت‌های بیش از ۵۰ نفر، امکان دریافت بیمه تکمیلی (بیمه درمان تکمیلی) را ندارند و لذا افراد مشغول در کسب‌وکارهای آزاد، استارتاپ‌ها، فریلنسرها، مشاغل خانگی، دانشجویان، فریلنسرها، بازاریان، مغازه‌داران، خویش‌فرمایان، زنان خانه دار و موارد مشابه از بارزترین مخاطبان این طرح به شمار می‌روند.

کمپین بیمه شخص واحد در سه طرح سه ستاره برای پوشش هزینه‌های درمانی ضروری، چهار ستاره برای پوشش هزینه‌های درمانی پرتکرار و پنج ستاره برای پوشش جامع به تمام ایرانیان ارائه می‌شود.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.