تاریخ انتشار : سه شنبه 7 خرداد 1398 - 14:28
کد خبر : 15617
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای آژانس بین المللی انرژی بر ضرورت الکتریکی شدن حمل و نقل در جهان تاکید کرد بسته هستند

آژانس بین المللی انرژی بر ضرورت الکتریکی شدن حمل و نقل در جهان تاکید کرد

آژانس بین المللی انرژی بر ضرورت الکتریکی شدن حمل و نقل در جهان تاکید کرد

آژانس بین المللی انرژی ضمن تاکید بر ضرورت الکتریکی شدن حمل و نقل در جهان به منظور کاهش انتشار گازهای گلخانه ای، چشم انداز استفاده از خودرو های برقی تا افق ۲۰۳۰ را بررسی کرد.

در نشست سالانه چشم انداز جهانی خودروهای برقی که در ونکور کانادا روز گذشته برگزار شد، اقداماتی که تا کنون در ارتباط با خودروهای برقی صورت گرفته، چشم انداز استفاده از این خودروها تا سال ۲۰۳۰، دیدگاه های مربوط به وسایل نقلیه الکتریکی، توسعه زیرساختهای مربوط به شارژ این وسایل، هزینه مالکیت، مصرف انرژی، انتشار دی اکسید کربن و عرضه باتری این خودروها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین در این نشست تخصصی راهکارهای لازم در زمینه اتخاذ سیاستهای استفاده از حمل و نقل برقی در کشورهای پیشرو ارائه شد.

عملکرد ماشین های برقی، تاثیر آنها در کاهش انتشار گازهای گلخانه ای، چالشهای احتمالی استفاده از این خودرو ها و قطارهای برقی، بررسی و راهکارهای مناسب در زمینه بهبود قیمت و عرضه باطری از دیگر موارد مورد بحث در این نشست بود.

آژانس بین المللی انرژی پیشتر، پیش بینی کرده است که تا سال ۲۰۳۰ تعداد خودروهای الکتریکی از سه میلیون دستگاه در زمان حاضر، به ۱۲۵ میلیون دستگاه افزایش خواهد یافت. این تعداد از خودرو در سال ۲۰۳۰ رشدی ۴۰ برابری را نشان خواهد داد.

همچنین، با در نظر گرفتن سیاست اتحادیه اروپا در رابطه افزایش شدید مالیات سوخت خودروهای معمولی، کشورهای اروپایی ۲۳ درصد از مجموع خودروهای الکتریکی را تا سال ۲۰۳۰ به خود اختصاص خواهند داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.