تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 فروردین 1398 - 11:30
کد خبر : 13884

آخرین مهلت برانکو به پرسپولیس برای پرداخت مطالبات

آخرین مهلت برانکو به پرسپولیس برای پرداخت مطالبات

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تا اول اردیبهشت ماه به مدیران این باشگاه فرصت داد که مطالبات او را پرداخت کنند. به گزارش ایسنا، برانکو ایوانکوویچ که ابتدای فصل قرارداد خود را دو سال دیگر با پرسپولیس تمدید کرد، حالا نزدیک به ١١ ماه است که هیچ دریافتی از باشگاه نداشته است. از همین رو او

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تا اول اردیبهشت ماه به مدیران این باشگاه فرصت داد که مطالبات او را پرداخت کنند.

به گزارش ایسنا، برانکو ایوانکوویچ که ابتدای فصل قرارداد خود را دو سال دیگر با پرسپولیس تمدید کرد، حالا نزدیک به ١١ ماه است که هیچ دریافتی از باشگاه نداشته است. از همین رو او طی یک نوبت با ارسال نامه‌ای رسمی از باشگاه پرسپولیس خواست مطالباتش را پرداخت کند؛ امری که تا به امروز از سوی باشگاه انجام نشده است.

پس از رسیدن پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا، مدیران این باشگاه در صدد بودند تا از محل مطالبات خود از AFC حقوق برانکو را پرداخت کنند اما رایزنی‌ها و تلاش‌ها در این زمینه نتیجه نداد تا ایرج عرب، مدیرعامل جدید باشگاه تصمیم بگیرد خودش مبلغ مطالبات سرمربی تیم را تأمین کند.

با توجه به گلایه‌های برانکو طی چند روز اخیر، ایرج عرب عصر امروز در محل هتل اردوی پرسپولیس جلسه‌ای با برانکو برگزار کرد و در نهایت سرمربی پرسپولیس موافقت کرد تا اول اردیبهشت ماه به باشگاه فرصت دهد تا مطالباتش را پرداخت کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.