تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 خرداد 1397 - 9:29
کد خبر : 2138

چند درصد بودجه کشور به نفت وابسته است؟

چند درصد بودجه کشور به نفت وابسته است؟

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: اگر رقم صادرات ما به یک میلیون بشکه در روز هم برسد کافی است، بنابراین از این بابت مشکلی نداریم. به گزارش ایلنا، عزت الله یوسفیان ملا درباره احتمال تحریم صادرات نفت و کاهش درآمدها و تاثیر آن بر تامین بودجه کشور اظهار داشت: کمتر از یک سوم

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: اگر رقم صادرات ما به یک میلیون بشکه در روز هم برسد کافی است، بنابراین از این بابت مشکلی نداریم.

به گزارش ایلنا، عزت الله یوسفیان ملا درباره احتمال تحریم صادرات نفت و کاهش درآمدها و تاثیر آن بر تامین بودجه کشور اظهار داشت: کمتر از یک سوم بودجه کشور وابسته به نفت است و دو سوم متکی به سایر منابع است بنابراین از این لحاظ اوضاع خوبی داریم.

وی افزود: اگر رقم صادرات ما به یک میلیون بشکه در روز هم برسد کافی است، بنابراین از این بابت مشکلی نداریم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس درباره احتمال تجدید نظر در بودجه خاطرنشان کرد: ابتدا باید ببینیم که چقدر از بودجه متکی به نفت است، بودجه بیش از یک سوم به نفت وابسته نیست، بخشی از درآمد نفتی ما مازاد است و به صندوق توسعه ملی می‌رود و قبلا نیز به حساب ذخیره ارزی می‌رفت.

وی یادآورد شد: تصور نمی‌کنم که نیاز به اصلاح قانون بودجه داشته باشیم و مشکلی در حدی که نیاز به تجدید نظر داشته باشیم، نداریم.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.