تاریخ انتشار : شنبه 9 تیر 1397 - 15:10
کد خبر : 3300

واردات نفت ژاپن از ایران افزایش یافت

واردات نفت ژاپن از ایران افزایش یافت

، ژاپن در ماه مه امسال به‌طور میانگین روزانه ۲۱۱ هزار و ۹۷ بشکه نفت خام از ایران وارد کرد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۳۱,۵ درصد افزایش نشان می‌دهد.واردات نفت خام ژاپن از ایران به دلیل افزایش تقاضا برای این کالا در ژاپن پس از اعلام تصمیم آمریکا برای از سرگیری تحریم‌ها

، ژاپن در ماه مه امسال به‌طور میانگین روزانه ۲۱۱ هزار و ۹۷ بشکه نفت خام از ایران وارد کرد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۳۱,۵ درصد افزایش نشان می‌دهد.واردات نفت خام ژاپن از ایران به دلیل افزایش تقاضا برای این کالا در ژاپن پس از اعلام تصمیم آمریکا برای از سرگیری تحریم‌ها علیه ایران اتفاق افتاد.

واردات نفت خام ژاپن از ایران در ماه مه امسال با افزایش ۳۱,۵ درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال، به بالاترین حد خود در ۱۴ماه گذشته رسید.

به گزارش نشریه پلاتس، ژاپن در ماه مه امسال به‌طور میانگین روزانه ۲۱۱ هزار و ۹۷ بشکه نفت خام از ایران وارد کرد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۳۱,۵ درصد افزایش نشان می‌دهد.

واردات نفت خام ژاپن از ایران به دلیل افزایش تقاضا برای این کالا در ژاپن پس از اعلام تصمیم آمریکا برای از سرگیری تحریم‌ها علیه ایران اتفاق افتاد.

واشنگتن از مشتریان نفت خام ایران خواسته است تا خرید نفت از ایران را در ماه نوامبر قطع کنند، البته مقام‌های ارشد آمریکایی در تازه‌ترین اظهارنظر خود اعلام کرده‌اند که ایالات متحده به خریدارانی که نمی‌توانند خرید نفت از ایران را به یکباره قطع کنند کمک می‌کند تا به تدریج این اتفاق رخ دهد.

واردات نفت ژاپن از ایران در ماه مه حدود ۷ درصد از تقاضا برای نفت در این کشور آسیایی را شامل شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.