تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 اسفند 1399 - 18:01
کد خبر : 30932

شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اعلام کرد؛

هشدار مهم به مشمولان سهام عدالت

هشدار مهم به مشمولان سهام عدالت
شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات)، ایجاد صفحه مجازی در شبکه‌های اجتماعی در خصوص سهام عدالت را تکذیب کرد و نسبت به کلاه‌بردای از سهام‌داران هشدار داد.

به گزارش اقتصادآنلاین؛ شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه با صدور اطلاعیه‌ای اعلام‌کرد: پیرو ایجاد صفحات مجازی در شبکه‌های اجتماعی با عنوان «سهام عدالت» به اطلاع سهام‌داران می‌رساند این شرکت هیچ‌گونه کانال یا گروه خبری مجازی در شبکه‌های اجتماعی در خصوص سهام عدالت ندارد و سهام‌داران باید نسبت به اهداف این‌گونه صفحات مجازی که شائبه کلاهبرداری، سوء استفاده از اطلاعات هویتی و غیره را ایجاد می‌کند مطلع و آگاه باشند.

لازم به ذکر است هرگونه اطلاع‌رسانی درخصوص سهام عدالت فقط از طریق وب‌سایت رسمی شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه به نشانی www.csdiran.ir یا وب سایت رسمی سهام عدالت به نشانی www.sahamedalat.ir به اطلاع عموم مشمولان سهام عدالت می‌رسد.

به گزارش ایرنا، از چند وقت گذشته برخی از کانال‌ها در فضای مجازی با صدور پیام‌هایی اعلام می‌کنند که یا خریدار سهام عدالت مشمولان هستند یا وعده مدیریت سهام و ارائه سود را به فرد می‌دهند و از این طریق اطلاعات فردی یا شماره کارت سهام‌دار را اخذ و از این اطلاعات سوء استفاده می‌کنند.

در این زمینه مدیر مبارزه با پولشویی شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در گفت‌وگویی اعلام‌کرد:‌ این پیام‌ها یا با هدف عضوگیری یا برای اخذ اطلاعات افراد ارسال می‌شود و با هر هدفی که باشد مورد تایید شرکت سپرده‌گذاری مرکزی نیست، در واقع این اقدام غیرقانونی است و در صورت مشاهده توسط واحدهای حقوقی پیگیری می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.