تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 مرداد 1397 - 8:11
کد خبر : 4580
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای نوبخت: سال ۹۶ فقط ۶ هزار بیکار جدید داشتیم بسته هستند

نوبخت: سال ۹۶ فقط ۶ هزار بیکار جدید داشتیم

نوبخت: سال ۹۶ فقط ۶ هزار بیکار جدید داشتیم

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه سال گذشته ۷۹۶ هزار نفر به جمعیت فعال کشور اضافه شد گفت: در حالی است که در این مدت برای ۷۹۰ هزار نفر ایجاد اشتغال شد و شش هزار نفر به جمعیت بیکار سه میلیون و ۲۰۰ هزار نفری کشور اضافه شد. به گزارش تسنیم، محمدباقر نوبخت در جلسه

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه سال گذشته ۷۹۶ هزار نفر به جمعیت فعال کشور اضافه شد گفت: در حالی است که در این مدت برای ۷۹۰ هزار نفر ایجاد اشتغال شد و شش هزار نفر به جمعیت بیکار سه میلیون و ۲۰۰ هزار نفری کشور اضافه شد.

به گزارش تسنیم، محمدباقر نوبخت در جلسه مشترک با اعضای فراکسیون اشتغال مجلس گفت: بر اساس آمار مرکز آمار نرخ بیکاری در بهار امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته از ۱۲.۶ درصد به ۱۲.۱ درصد رسیده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه افزود: در این مدت نرخ بیکاری جوانان از ۲۸.۸ درصد به ۲۸.۳ کاهش یافته است.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه سال گذشته ۷۹۶ هزار نفر به جمعیت فعال کشور اضافه شد اضافه کرد: در حالی است که در این مدت برای ۷۹۰ هزار نفر ایجاد اشتغال شد و شش هزار نفر به جمعیت بیکار سه میلیون و ۲۰۰ هزار نفری کشور اضافه شد.

نوبخت گفت: در دو سال گذشته تلاش کردیم با ایجاد رشد اقتصادی میزان اشتغال را افزایش دهیم که در همین راستا به واحدهای بخش خصوصی ۱۹ هزار میلیارد تومان تسهیلات و به طرح‌های عمرانی دولتی ۴۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار داده شد.

نوبخت افزود: ­برای امسال ایجاد بیش از یک میلیون شغل هدف گذاری شده است که برای آن ۶۵ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در نظر گرفته شده است.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.