تاریخ انتشار : سه شنبه 13 شهریور 1397 - 9:01
کد خبر : 6566

مجوز افزایش قیمت خودروها صادر شد

مجوز افزایش قیمت خودروها صادر شد

وزیر صنعت، معدن و تجارت از حذف شورای رقابت از فرایند قیمت‌گذاری خودرو خبر داد و گفت: از این پس ستاد تنظیم بازار همراه با سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان مسئولیت نظارت بر بازار خودرو را خواهند داشت. محمد شریعتمداری در نشست مشترک با کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان این خبر

وزیر صنعت، معدن و تجارت از حذف شورای رقابت از فرایند قیمت‌گذاری خودرو خبر داد و گفت: از این پس ستاد تنظیم بازار همراه با سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان مسئولیت نظارت بر بازار خودرو را خواهند داشت.

محمد شریعتمداری در نشست مشترک با کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان این خبر گفت: براین اساس خودروهای کمتر از ۴۵ میلیون تومان افزایش ۷٫۵ و خودروهای بالای ۴۵ میلیون ۹٫۵ میلیون تومان افزایش قیمت خواهند داشت.

به گزارش تجارت‌نیوز، وی ادامه داد: خط تولید خودروهای پرتیراژ مشکلی ندارد و به محض دریافت قطعه، خودروهای ناقص تکمیل و وارد بازار خواهد شد.

این تصمیمات در حالی در جلسه امروز عصر کمیسیون صنایع و معادن اخذ شده که شورای رقابت با برگزاری جلسه ای با حضور اعضای خود، صدور مجوز افزایش قیمت خودرو را به دلیل نبود مستندات و استعلام های مربوطه از سوی بانک مرکزی به تعویق انداخته است.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.