تاریخ انتشار : شنبه 30 تیر 1397 - 19:50
کد خبر : 4345

متهم اصلی پرونده ثامن‌الحجج: از م.م بالاترین وثیقه اخذ شده / الف.ع از طرف صداوسیما قرارداد بست

متهم اصلی پرونده ثامن‌الحجج: از م.م بالاترین وثیقه اخذ شده / الف.ع از طرف صداوسیما قرارداد بست

دفاعیات متهم ردیف اول پرونده ثامن‌الحجج و وکیل مدافع وی در دادگاه: اگر ما حرکتی را انجام دادیم با امتیازی بوده که بانک مرکزی اجازه آن را داده بود. بنابر این با مجوزی که داشتیم هر سال افزایش منابع و سپرده صورت می‌گرفت. مطابق بسته نظارتی و سیاست‌های بانک مرکزی عمل می‌کردم، میانگین سود ۲۴

دفاعیات متهم ردیف اول پرونده ثامن‌الحجج و وکیل مدافع وی در دادگاه:

اگر ما حرکتی را انجام دادیم با امتیازی بوده که بانک مرکزی اجازه آن را داده بود. بنابر این با مجوزی که داشتیم هر سال افزایش منابع و سپرده صورت می‌گرفت.

مطابق بسته نظارتی و سیاست‌های بانک مرکزی عمل می‌کردم، میانگین سود ۲۴ تا ۲۵ درصد بوده است و ۱۰ رئیس شعبه را به دلیل اینکه سود اضافه می‌دادند اخراج کردم.

بانک مرکزی هنوز موفق نشده است نرخ سود خود را درست کند من چگونه باید این کار را انجام می‌دادم. من خیلی بهتر عمل کردم و مال مردم را حفظ کردم.

می‌گویند (م. م) ۲ میلیارد وام گرفته است، می‌خواسته برای مردم فیلم بسازد. از او بالاترین وثیقه و خانه او را گرفته اند. کار این موسسه دادن وام از محل سپرده خودشان بوده است.

اشخاص سپرده و پول خود را برای مدت ۱۰ یا ۲۰ ماه در موسسه می‌گذاشتند و سودی دریافت نمی‌کردند و اعطای وام با کارمزد سه یا چهار درصد بر اساس میزان سپرده و مدت زمان آن بوده است.

در قضیه آقای (م.م) و (ا.ع) باید بگویم که آقای (ا.ع) از طرف صداوسیما قرارداد بستند و برنامه هایی در این راستا تهیه شده است این درحالی است که ایشان می گوید بانکهای دولتی هم با صداوسیما قرارداد می بندند، چرا آبرو و حیثیت افراد را اینگونه می برند، جالب است آقای (م.م) می‌گوید با مدیر روزنامه شرق تماس گرفتم و مدیر این روزنامه به ما گفت از بانک مرکزی به آنها تکلیف شده که این موضوع را پخش کنند/ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.